Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Σ. Τσιμτσιλή: Είναι έγκυος ή όχι; Η εξομολόγηση στον... αέρα! (video)


Μερικά πράγματα τα κρατάς μόνο για τον εαυτό σου! Τα αστέρια της TV όμως έχουν μάθει να μοιράζονται λύπη και χαρά με το κοινό τους, κάτι που έπραξε και η Σταματίνα! Δείτε πως περιέγραψε αυτό που περνάει  στη Λίτσα Πατέρα...

Το ότι είναι έγκυος και μάλιστα 3,5 μηνών, παραδέχτηκε στον αέρα της εκπομπή της, η Σταματίνα Τσιμτσιλή. Η παρουσιάστρια, που δεν μπορούσε να κρύψει την ευτυχία από το πρόσωπο της, αποκάλυψε πως περιμένει το πρώτο της παιδί

«Στην προσωπική μου ζωή είμαι πολύ καλά, και ελπίζω ότι σε λίγους μήνες θα είμαι και καλύτερα! Είναι κάτι που το θέλω, μακάρι! Νομίζω έρχεται! Ντρέπομαι να το πω!», είπε η παρουσιάστρια του "Fthis".  Πολύ συγκινημένη, η Σταματίνα Τσιμτσιλή, σηκώθηκε και φίλησε τη Λίτσα Πατέρα στην οποία έγινε η αποκάλυψη, εξηγώντας της πως:  

«Είναι κάτι που το κρατάς για καιρό κρυφό, κι εγώ το κρατάω γύρω στους 3,5 μήνες τώρα γιατί φοβάμαι να το πω και στον εαυτό μου, γιατί δεν ήρθε και αμέσως και λίγο ήμουν αγχωμένη να πάνε όλα καλά. Μακάρι να πάνε όλα καλά!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...