Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

«Φοβάμαι ότι θα μπω φυλακή», δηλώνει ο Γιάννης Σμαραγδής


Άκρως εξομολογητικός όσον αφορά τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει ήταν ο Γιάννης Σμαραγδής σε συνέντευξη που έδωσε σε εβδομαδιαίο περιοδικό.

«Βεβαίως και φοβάμαι ότι μπορεί να πάω φυλακή. Όταν έχεις υποχρεώσεις και δε μπορείς να της καλύψεις κινδυνεύεις (...) ». Αυτό δήλωσε -μεταξύ άλλων- ο σκηνοθέτης του «Ο Θεός αγαπάει το χαβιάρι» στην συνέντευξη που έδωσε στο Εγώ Weekly σε σχέση με τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει λόγω της ταινίας. Προσθέτοντας πως «Ναι, έχω οικονομικές δυσκολίες. Υπάρχουν υποχρεώσεις που δεν μπορούμε να καλύψουμε. Ανεβαίνω έναν Γολγοθά».

Αν και αυτή δεν είνα η πρώτη φορά που περνάει δύσκολα στην ζωή του «Σ' όλη μου τη ζωή ήμουν φτωχός και συνεχίζω να είμαι. Δεν διεκδίκησα να γίνω πλούσιος. Προσπαθούσα να καλυτερεύσω το έργο και όχι την προσωπική μου οικονομική κατάσταση και είμαι και πολύ ευτυχής γι' αυτό, ακόμα και αν αύριο πάω φυλακή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...