Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΤΣΟΥΚΑ "Ξήλωσα από το καμαρίνι μου ό,τι θύμιζε τον Μαρκουλάκη"

Νέα κόντρα στο θέατρο;

«Έχω πάρει τα μέτρα μου. Ξήλωσα από το καμαρίνι μου ό,τι θύμιζε τον Μαρκουλάκη και σιωπώ σε κάθε αναφορά στον όνομά του [...] Ίσως να φέρω και παπά να μας διαβάσει, το σκέφτομαι σοβαρά» δήλωσε η Δήμητρα Ματσούκα. Τί συνέβη;

Η Δήμητρα Ματσούκα μίλησε στη Real για την παράσταση που πρωταγωνιστεί στο θέατρο στο πλευρό του Γιώργου Κιμούλη.

Εξέφρασε όμως ένα παράπονο!

Μεταξύ άλλων, μίλησε για τον περυσινό συμπρωταγωνιστή του Γιώργου Κιμούλη, Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη.

Σύμφωνα με την ίδια ολόκληρος ο θίασος και ειδικά ο Γιώργος Κιμούλης συνεχώς αναφέρονται στον γοητευτικό ηθοποιό αναπολώντας τις περσινές στιγμές.

Τί κάνει όμως η όμορφη ηθοποιός, η οποία φέτος βρίσκεται στο καμαρίνι του;

«Έχω πάρει τα μέτρα μου. Ξήλωσα από το καμαρίνι μου ό,τι θύμιζε τον Μαρκουλάκη και σιωπώ σε κάθε αναφορά στον όνομά του που ξεκινάμε την φράση 'θυμάμαι ότι με τον Κωνσταντίνο μου κάναμε' κ.τ.λ, ειπωμένη από τον Γιώργο με μάτια γεμάτα νοσταλγία", είπε η ηθοποιός αποδεικνύοντας πως διαθέτει πολύ χιούμορ. Η ίδια πρόσθεσε: «Ίσως να φέρω και παπά να μας διαβάσει, το σκέφτομαι σοβαρά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...