Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

ΜΑΡΚΟΣ ΣΕΦΕΡΛΗΣ: Ο Περρής έχει αποτύχει ως παρουσιαστής

Μετά τις αποκαλύψεις που έκανε σχετικά με τις δύσκολες οικονομικά εποχές που έζησε, ο Μάρκος Σεφερλής επανέρχεται με νέες δηλώσεις σχετικά με την κόντρα του με τον Βαγγέλη Περρή.
Μιλώντας στο 7 μέρες TV, είπε ότι "από τη μεριά του Περρή υπάρχει μια συνεχόμενη φραστική επίθεση στο πρόσωπο μου μέσα από το ραδιόφωνο και τις τηλεοπτικές εκπομπές χωρίς να έχω καταλάβει τον λόγο.
Δεν έχουμε τσακωθεί ποτέ.
Δεν έχουμε έρθει καν σε επαφή να διαπληκτιστούμε.
Μία- δύο φορές απάντησα και εγώ με το δικό μου τρόπο χωρίς να του κάνω επίθεση.
Προφανώς δεν του αρέσει ότι υπάρχω στο χώρο.
Εγώ είπα μία άποψη επειδή προσπάθησε να βγει μπροστά από την κάμερα με δικές του εκπομπές και δεν του έκατσε τίποτα.
Ο κόσμος δεν τον ήθελε.
Δεν τον είδε.
Δε μιλώ για τις εκπομπές που συμμετείχε ως μέλος επιτροπής, αλλά για κάποια παιχνίδια που έκανε στον ALPHA, στον ΑNTENNA.
Δεν τα είδε το κοινό και κοπήκανε."
Στη συνέχεια αποκάλυψε ότι δεν υπήρξε ποτέ τετ α τετ μεταξύ τους προκειμένου να λυθεί το θέμα.
"Δε μπαίνω σ’ αυτή τη διαδικασία.
Ο κόσμος ξέρει ποιος είναι ο Περρής, γνωρίζει ποιος είναι ο Σεφερλής και μπορεί και κρίνει" είπε χαρακτηριστικά ο ηθοποιός ο οποίο καταλήγοντας άσκησε σκληρή κριτική στο πρόσωπο του παρουσιαστή.
"Είναι ευφυής στις εκπομπές που επί χρόνια είναι από πίσω όπως το "Όλα" του Θέμου.
Σαν παρουσιαστής εκπομπής όμως έχει αποτύχει.
Προφανώς δεν το κάνει καλά.
Δεν το λέω εγώ.
Το έχει δείξει η ιστορία.
Ως κριτής ενός προγράμματος που μπορεί να συμμετέχει ο Ψινάκης και να γίνεται ένα παιχνίδι που τραβάει, ή η Μανωλίδου είναι καλός.
Έχει ταλέντο.
Δεν είναι τυχαία σ’ αυτό τον χώρο τόσα χρόνια."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...