Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Διαψεύδει για εγκυμοσύνη η Πέγκυ Ζήνα

«Όταν έρθει η στιγμή αυτή θα το πω μόνη μου»
Για τις φήμες που την θέλουν να είναι έγκυος μίλησε η Πέγκυ Ζήνα στην πρωινή Κυπριακή εκπομπή «Καλημέρα» . 
 
Η γνωστή τραγουδίστρια διέψευσε χθες το απόγευμα απο το αεροδρόμιο της Κύπρου όλα όσα λέγονται για την ενδεχόμενη εγκυμοσύνη της.

Η ίδια ανέφερε χαρακτηριστικά το εξής: «Όχι δεν έχω κοιλίτσα απ’ ότι βλέπετε! Είμαι ένας άνθρωπος που την προσωπική μου ζωή την ξέρετε πάρα πολλά χρόνια και την αφήνω από μονή μου να την μαθαίνετε. Τα περιοδικά εδώ και 4- 5 χρόνια τα ίδια λένε. Όταν έρθει η στιγμή αυτή από μόνη μου θα βγω να το φωνάξω και να το πω με χαρά», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, ξεκαθάρισε πως αν ήταν έγκυος δεν θα είχε κανένα πρόβλημα να το μοιραστεί με τον κόσμο. «Φυσικά και θα το έλεγα», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Πηγή: showbiz.com.cy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...