Τετάρτη, 17 Νοεμβρίου 2010

Η ακατάλληλη διαφήμιση της Beyonce

Upgrade UImage via WikipediaΑκατάλληλη για προβολή σε πρωινές και μεσημεριανές ζώνες, κρίθηκε η νέα διαφήμιση της Beyonce που προωθεί το προσωπικό της άρωμα “HEAT”.

Να παραδεχτούμε ότι μπορεί να προκαλέσει εγκεφαλικά και καρδιακά επεισόδια, αλλά να παραδεχθούμε επίσης ότι το αισθητικό αποτέλεσμα είναι …άριστο να το πούμε; Εξαιρετικό να το πούμε;

Να λογοκρίνουμε τον εαυτό μας και να μην χρησιμοποιήσουμε καμία ακατάλληλη λεξούλα; Ναι να το κάνουμε.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...