Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Βασίλης Καλίδης: όλη η αλήθεια για το πρόβλημα υγείας του

Η απουσία του από το τηλεοπτικό πλατό πυροδότησε φήμες που τον ήθελαν να αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα με την υγεία του.

Ο λόγος για τον chef Βασίλη Καλίδη από το «Πρωινό mou» του Mega, ο οποίος τις τελευταίες ημέρες απέχει από την εκπομπή, κάτι που έχει κάνει πολλούς να υποστηρίζουν ότι περνάει μια μεγάλη περιπέτεια… Ο ίδιος, μιλώντας αποκλειστικά στην «Espresso», ξεκαθαρίζει το θολό τοπίο.

«Πριν από λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της εκπομπής «Food & the city» αντιμετώπισα πρόβλημα. Κάναμε γύρισμα για πολλές ώρες σε έναν κλειστό χώρο, συναυλιακό, με πολύ δυνατό κλιματισμό. Προφανώς αυτή η κατάσταση με επηρέασε και το αποτέλεσμα ήταν να περνάω τώρα βαριά ψύξη» λέει ο Βασίλης Καλίδης και συνεχίζει: 

«Την επόμενη μέρα το πρωί ξυπνώντας διαπίστωσα ότι υπήρχε μια μικρή «παράλυση» στο πρόσωπο μου, κάτι που κατέστησε αδύνατη την παρουσία μου στην εκπομπή. Ευτυχώς, με τη συμπαράσταση του καναλιού, των συνεργατών μου στην εκπομπή και του οικογενειακού μου κύκλου ξεκουράζομαι και απολαμβάνω λίγες μέρες διακοπών μέχρι να αναρρώσω. Βρίσκομαι στο εξοχικό μου, στη Χαλκιδική, και χαίρομαι τις ηλιόλουστες μέρες». Η ιστορία με την περιπέτεια της υγείας του πήρε μεγάλες διαστάσεις, με αποτέλεσμα να ξεκινήσει μια παραφιλολογία χωρίς τέλος. 

Ο Βασίλης Καλίδης δέχεται καθημερινά κλήσεις στο κινητό του τηλέφωνο από ανθρώπους που ανησυχούν για εκείνον, αλλά και εκατοντάδες μηνύματα στο facebook. «Τους ευχαριστώ πάρα πολύ όλους. Εισπράττω πολλή αγάπη, αμέριστο ενδιαφέρον από τον κόσμο, καθώς μου στέλνουν καθημερινά μηνύματα στο τηλέφωνο και στο internet… Δεν θέλω όμως να ανησυχούν, γιατί δεν είναι κάτι σοβαρό. Περνάω μια βαριά ψύξη και χρειάζεται να αναρρώσω ακόμα αρκετές μέρες». Όπως δηλώνει ο Βασίλης Καλίδης στην «Espresso», πολύ σύντομα θα επιστρέψει στο τηλεοπτικό πλατό με σούπερ συνταγές. «Σε λίγες ημέρες θα είμαι ξανά στην εκπομπή, με υπέροχες συνταγές για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...