Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

Η επίθεση της Τζούλιας στην αδερφή της

Τα είπε έξω από τα δόντια η Άρτεμις Αλεξανδράτου σε συνέντευξη που έδωσε σε μηνιαίο περιοδικό και ξεκαθάρισε: «Δεν θέλω να έχω καμία σχέση με την αδελφή μου»!

Λογάριασε όμως χωρίς τον ξενοδόχο – Τζούλια, που τα πήρε στο κρανίο με τα όσα διάβασε και  «ξεσπάθωσε» και αυτή με την σειρά της, χρησιμοποιώντας μάλιστα πολύ σκληρά λόγια. Όχι, θα το άφηνε…

«Είναι στενάχωρο που το ίδιο μου το αίμα χρησιμοποιεί το όνομα μου για να πουλήσει κανένα cd», είπε η απόλυτη Ελληνίδα (πορνό) star, που εμφανίζεται πλέον με νέο λουκ: μαύρη καπελαδούρα και τεράστια ροζ γυαλιά.

Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου!Ούτε τον Μένιο να ακούγαμε… Μετά τον Αλέξανδρο Πετρίδη, τώρα την εκμεταλλεύεται και η αδερφή της. Who is next? Έλα παιδιά πάρτε σειρά γιατί έρχεται και δεύτερο dvd!!!

Πάντως, είναι όντως στενάχωρο, γιατί κάποτε οι δύο αδελφές φωτογραφίζονταν μαζί και μιλούσαν για την παράλληλη πορεία τους στη showbiz και τώρα δεν θέλουν να ξέρουν η μία την άλλη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...