Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Γιάννης Φλωρινιώτης: «Ίνδαλμά μου ήταν η Αλίκη Βουγιουκλάκη!»

«Θυμάμαι που έρχονταν νέοι τραγουδιστές να εμφανιστούν μαζί μου και τους έλεγα να βάλουν και ένα στρασάκι κάπου πάνω στο πουκάμισό τους ή στα ρούχα τους για να “δένουν” μαζί μου στις ομαδικές εμφανίσεις που κάναμε»


Για την καριέρα του, που μετρά πλέον 51 χρόνια, την προσωπική του ζωή και όσα έζησε στην πορεία του μέχρι σήμερα μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του σε εβδομαδιαίο περιοδικό ο  Γιάννης Φλωρινιώτης.

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος, διότι ξεκίνησα από το μηδέν. Δεν είχα στον ήλιο μοίρα και έκανα μια πολύ μεγάλη καριέρα, που δεν την περίμενα. Με αγάπησε ο κόσμος, έκανα οικογένεια, απέκτησα εγγόνια. Είμαι χορτάτος» εξομολογήθηκε ο τραγουδιστής στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly».

Από την εποχή που ήταν τρόφιμος ορφανοτροφείου, διηγήθηκε: «Τα χρόνια στο ορφανοτροφείο δεν ξεχνιούνται. Πέρασα και καλά και πολύ δύσκολα, αλλά στην ουσία ήταν μια φυλακή. Και δεν πήγα σε ένα ορφανοτροφείο αλλά σε τρία. Γιατί μόλις μεγάλωνες λίγο σε έστελναν να μάθεις μια τέχνη. Εμένα με είχαν στείλει να γίνω γεωργός. Κάτι που, όπως καταλαβαίνεις, δεν μου ταίριαζε καθόλου. Μάλιστα τότε είχα γράψει ένα γράμμα στην οικογένειά μου που τους έλεγα πως αν δεν με πάρουν από εκεί θα αυτοκτονούσα. Έτσι με έγραψαν σε μια τεχνική σχολή. Εκεί μας έμαθαν την τέχνη του ηλεκτρολόγου, αλλά... ούτε ασφάλεια δεν ξέρω να αλλάζω! Εμένα το μυαλό μου ήταν στο τραγούδι».

Μάλιστα, ο Γιάννης Φλωρινιώτης παραδέχτηκε πως είχε σαν πρότυπο την Αλίκη Βουγιουκλάκη: «Ίνδαλμά μου ήταν η Αλίκη Βουγιουκλάκη! Μάλιστα την εποχή που σκεφτόταν να ανεβάσει το “Grease” μου είχε κάνει πρόταση να συνεργαστούμε. Τελικά ανέβασε το “Εκπαιδεύοντας τη Ρίτα” και η συνεργασία μας αναβλήθηκε. Εκείνα τα χρόνια υπήρχε και ένας Τούρκος τραγουδιστής, ο Ζεκίμ Μουρέμ, ίνδαλμα στην Τουρκία, τον οποίο επίσης και λάτρευα. Μάλιστα όταν αργότερα βγήκα και έκανα τους δίσκους και τις επιτυχίες, στην Τουρκία με αποκαλούσαν ο Ζεκίμ Μουρέμ της Ελλάδας».

Όσο για το πώς αντιμετωπίζει σήμερα τον τίτλο του εκκεντρικού; «Ναι, ήταν και είναι εκκεντρική η εικόνα μου. Δεν έχω δει κανέναν να ντύνεται έτσι. Έχουν όμως προσπαθήσει αρκετοί να με αντιγράψουν όπως και κάποιοι που δεν το άντεχαν όλο αυτό. Θυμάμαι που έρχονταν νέοι τραγουδιστές να εμφανιστούν μαζί μου και τους έλεγα να βάλουν και ένα στρασάκι κάπου πάνω στο πουκάμισό τους ή στα ρούχα τους για να “δένουν” μαζί μου στις ομαδικές εμφανίσεις που κάναμε. Έφευγαν από το πρόγραμμα γιατί δεν το ήθελαν. Τους ενοχλούσε. Δεν με νοιάζει. Μπορεί να είμαι cult αλλά παραμένω διαχρονικός και το έχω αποδείξει. Είμαι αυθεντικός, αληθινός και όχι δήθεν. Αυτό που κάνω βγαίνει μέσα από την ψυχή μου», απάντησε.

Τέλος, μίλησε ανοιχτά και για την προσωπική του ζωή: «Με καλύπτει η μοναξιά μου. Σεξ και σχέσεις δεν θέλω! Είμαι μια χαρά, έχω τα παιδιά μου, τα εγγόνια μου, τους φίλους μου και, το κυριότερο, έχω ήσυχο το κεφάλι μου. Τα έχω ζήσει όλα έντονα. Το να ερωτευτώ σε αυτή την ηλικία είναι επικίνδυνο! Θα σταματήσω να τραγουδάω μόνο όταν πεθάνω. Ο θάνατος δεν με τρομάζει και δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Έχω κάνει τα πάντα τόσο στην προσωπική μου ζωή όσο και στην καριέρα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...