Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Έχω περάσει πολλά… παλούκια, αλλά δεν έχω καθίσει σε κανένα, λέει ο Νίκος Μαστοράκης

«Βρέθηκα δίπλα στο θάνατο τουλάχιστον δυο φορές»


Τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στη ζωή του, αλλά και τις εξελίξεις στο τηλεοπτικό τοπίο σχολίασε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Νίκος Μαστοράκης σε εβδομαδιαίο περιοδικό.

«Έχω περάσει πολλά λούκια και… παλούκια, αλλά δεν έχω καθίσει σε κανένα. Βρέθηκα δίπλα στο θάνατο τουλάχιστον δυο φορές. Όταν σε δημοσιογραφική αποστολή έκανα αναγκαστική προσγείωση με ελικόπτερο μέτρα μακριά από καρχαρίες και όταν ήμουν 24 ώρες μακριά από το “πάπαλα” λόγω ειλεού» δήλωσε στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly».

Δεν παρέλειψε ακόμα να σχολιάσει και τις τηλεοπτικές εξελίξεις της νέας σεζόν, όπως αυτή της μεταγραφής του Νίκου Χατζηνικολάου στο Star: «Η αλλαγή αυτή είναι δυσνόητη και δύσκολη. Δεν καταλαβαίνω πώς ο νούμερο ένα anchorman μπορεί να κάτσει απλώς ως σχολιαστής σε δελτίο που κεντρική anchorwoman είναι μια δημοσιογράφος πολύ κατώτερή του», αλλά και της μεταγραφής του Πέτρου Κωστόπουλου στο Mega: «Η πρώτη μου αντίδραση ήταν “Χριστός και Παναγία”. Μετά το καλοσκέφτηκα και είπα ότι το Mega που έχει καταντήσει κοτέτσι, έναν κόκορα τον χρειαζόταν. Και μάλιστα κόκορα σχεδόν μισογύνη που έχει δηλώσει πως τις γυναίκες πρέπει να τις φτύνεις. Για εκπομπή γυναικείου κοινού; Ό,τι πρέπει! Τεχνική μου απορία, όμως, για τον Πέτρο (που με μαγνητοσκοπημένη εκπομπή χρησιμοποιούσε έναν σκασμό κάρτες με προκάτ ερωτήσεις και έκανε τουλάχιστον 20 στοπ για λάθη) το τρίωρο live πώς θα το αντέξει; Αν φυσικά αντέξει ο τηλεθεατής!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...