Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Τόνυ Μαυρίδης: «Χαίρομαι πολύ που η Έλενα είναι με τον Ανδρέα»

Ο Τόνυ Μαυρίδης μίλησε για τον χωρισμό του με την Έλενα Παπαρίζου ενώ εξομολογήθηκε ότι χαίρεται που είναι ευτυχισμένη στο πλευρό του Ανδρέα Καψάλη.

«Χαίρομαι πολύ! Τι είμαι; Η Χατζίδου να της εύχομαι "χειρότερη να είναι η κάθε σου ημέρα"; Αλίμονο! Περάσαμε μαζί τόσα, ο καθένας μας έχει κάνει βήματα μπροστά. Ο κύκλος μου με την Έλενα έχει κλείσει»!

Μιλώντας στην εφημερίδα «Espresso» εξομολογήθηκε τους λόγους που τους έφτασαν στον χωρισμό. «Η απόφαση για τον χωρισμό ήταν από κοινού. Για περίπου πέντε χρόνια, μόνο δουλεύαμε. Είχαμε πάει διακοπές μόνο δύο μέρες. Όταν όλη σου η ζωή γίνεται δουλειά... καταλαβαίνεις! Μετά ήρθε και η κατάθλιψη... Η Έλενα το άντεξε για ένα χρόνο, μετά, όταν άρχισα να συνέρχομαι, νομίζω πως το μετέδιδα». Και συνέχισε: «Δεν έπαθα ερωτική απογοήτευση, απλώς έχασα τη συνήθειά μου. Όταν ξύπνησα μόνος στο σπίτι σκέφτηκα "και τώρα;". Μεγάλο πράγμα η συνήθεια! Αυτός ήταν και ο λόγος που έβγαινα έξω συχνά – πυκνά... Άργησα να ωριμάσω, είναι αλήθεια. Πάντα φερόμουν σαν παιδί. Δεν με ενδιέφερε τίποτα, εκτός από την δουλειά μου και όλη αυτή η διαδικασία με προετοίμασε για τη νέα μου σχέση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...