Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Ελένη Φουρέιρα: Αποκαλύπτει τις αναλογίες της

Η Ελένη αποκάλυψε πως ζυγίζει μόλις 52 κιλά, αλλά αυτό είναι το συνηθισμένο βάρος της: «Είμαι στα κιλά μου. Δε θα πάω ποτέ κάτω από 51»

Η Ελένη Φουρέιρα ήταν σήμερα καλεσμένη στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου, Μίλα, στο Star. Και όπως επιβάλλει και ο τίτλος της εκπομπής, μίλησε για όλα!

Η τραγουδίστρια απαντώντας σε ερωτήσεις συνεργατών της, όπως ο Στέλιος Ρόκκος και ο σχεδιαστής Βρεττός Βρεττάκος, δήλωσε πως δε σχεδιάζει να ντυθεί σύντομα νύφη και να παντρευτεί, αν και πιστεύει πως θα γίνει μία καλή μητέρα.

Αυτό όμως που επιθυμεί να κάνει είναι να φύγει για το εξωτερικό: «Είναι στα σχέδιά μου να πάω στο εξωτερικό. Θα γίνει σύντομα. Μακάρι», είπε η Ελένη Φουρέιρα.

Επίσης, η Ελένη αποκάλυψε πως ζυγίζει μόλις 52 κιλά, αλλά αυτό είναι το συνηθισμένο βάρος της: «Είμαι στα κιλά μου. Δε θα πάω ποτέ κάτω από 51».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...