Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

«Έχει σκαρφαλώσει πρώην μου στο μπαλκόνι μου στον 2ο για να δει τι κάνω», δηλώνει η Αθηνά Οικονομάκου

Για την παθολογική ζήλια που έχει νοιώσει και το γιατί δεν παραδέχεται ότι είναι ζευγάρι με τον Ησαΐα Ματιάμπα μίλησε η Αθηνά Οικονομάκου σε εβδομαδιαίο περιοδικό.

«Έχω υπάρξει με αρρωστημένα ζηλιάρη άντρα που μπορεί να μου έκανε σκηνή επειδή ήμουν στο μπάνιο και καθυστερούσα να σηκώσω το κινητό. Ένας σύντροφος μου, μου είχε αποκαλύψει ότι είχε σκαρφαλώσει στον δεύτερο όροφο της πολυκατοικίας όπου ήταν το διαμέρισμα μου και έμεινε όλη τη νύχτα έξω στο μπαλκόνι για να δει πού ήμουν και τι έκανα. Ε, εκεί πια δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, γιατί η παθολογική ζήλια είναι σοβαρή ασθένεια και αισθάνεσαι πως δεν μπορείς να βρεις ποτέ το δίκιο σου». Αυτό δήλωσε η δημοφιλής ηθοποιός στο περιοδικό ΟΚ.

Προσθέτοντας, σχετικά με την σχέση της με τον Ησαΐα Ματιάμπα «Δεν έχω παραδεχτεί καμία σχέση μου, αλλά δεν κρύβομαι κιόλας. Κατά τη γνώμη μου, είναι μάταιο να μιλάς για τις σχέσεις σου. Είμαι 27 ετών και μου είναι εξαιρετικά δυσάρεστο να πρέπει να δώσω λογαριασμό σε όλη την Ελλάδα με ποιον βγαίνω, με ποιον κοιμάμαι και με ποιον ξυπνάω. Μπορεί να μεγάλωσα σε μια επαρχιακή πόλη, όπου υπήρχε πολύ κουτσομπολιό, αλλά στη δική μου οικογένεια δεν μας ενδιέφερε ποτέ τι έκανε ο διπλανός μας. Δεν είμαι δα και η Αντζελίνα Τζολί για να ενδιαφέρει τόσο η προσωπική μου ζωή. Και επειδή υπάρχουν ζευγάρια που δεν έχουν πρόβλημα να μιλούν ανοιχτά για τη σχέση τους, θεωρώ ότι κι εσείς οι δημοσιογράφοι μπορείτε μια χαρά να κάνετε τη δουλειά σας. Αν είναι να παντρευτώ με κάποιον, τότε θα βγω και θα μιλήσω. προς το παρόν δεν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο. Οπότε το να επιβεβαιώνω ή να διαψεύδω κάθε σχέση που μου χρεώνουν το θεωρώ πραγματικά χάσιμο χρόνου. Χώρια που αν παραδεχτώ τώρα ότι είμαι με τον Ησαΐα ή τον κάθε Ησαΐα, αύριο, αν χωρίσω, θα πρέπει να μιλήσω και γι' αυτό και η ιστορία δεν θα τελειώσει ποτέ».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...