Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Συγκλονίζει γνωστός κωμικός: "Πάνω από 15 λεπτά δεν μπορώ να είμαι όρθιος"!

Ο πασίγνωστος ηθοποιός, τον οποίο λάτρεψε και λατρεύει το πανελλήνιο, συγκλονίζει με τα λόγια του, αφού αποκαλύπτει ότι οι αφόρητοι πόνοι δεν του επιτρέπουν να σταθεί όρθιος πάνω από 15 λεπτά...
«Θα ήθελα να παίξω για τελευταία φορά, να αντικρίσω τον κόσμο και να με χειροκροτήσει. Όμως πάνω από 15 λεπτά δεν μπορώ να είμαι όρθιος. Πονάω. Πονάω πάρα πολύ. Και όλα αυτά είναι απόρροια των εργασιών που έκαναν όλα αυτά τα χρόνια. Έφτιαξα ένα σπίτι τετραώροφο μόνος μου. Όλα μα όλα τα έκανα εγώ. Κράτησα μερικά χρήματα για να έχω αξιοπρεπή γεράματα και βλέπω να μου τα παίρνει τώρα η Εφορία», δήλωσε ο Κώστας Τσάκωνας στην εφημερίδα News.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...