Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Ζέτα Μακρυπούλια: «Η τηλεόραση είναι εργαλείο της δουλειάς μου και έχω μάθει πολλά»

Ποια μαθήματα έχει δώσει στην Ζέτα Μακρυπούλια η τηλεόραση όλα αυτά τα χρόνια;

Με την εμπειρία που έχει πλέον, πώς βλέπει να διαμορφώνεται το σκηνικό από εδώ και πέρα;

«Η τηλεόραση είναι εργαλείο της δουλειάς μου και έχω μάθει πολλά. Μου έχει δώσει γνώση και πολύτιμες εμπειρίες και καλές συνεργασίες. Αυτή την στιγμή περνά την δική της περίοδο κρίσης μαζί με όλα τα υπόλοιπα στην Ελλάδα, μετά από αυτό όμως ελπίζω ότι θα έρθει η ανασυγκρότηση και θα επιστρέψει δριμύτερη και πιο φρέσκια σε ιδέες» τόνισε χαρακτηριστικά με δηλώσεις της η Ζέτα Μακρυπούλια σε σχετική ερώτηση σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό TV Glam.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...