Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

H sexy Ντορέττα Παπαδημητρίου: «Γράφονται πάρα πολλές ανακρίβειες για μένα»

«Αρνούμαι να ενδώσω στις πιέσεις να μιλήσω για τα προσωπικά μου, που δεν αφορούν παρά μονάχα εμένα»

Τις σκέψεις της για τη συναισθηματική της ζωή και την έκθεσή της στα Μέσα ξεδίπλωσε η Ντορέττα Παπαδημητρίου σε πρόσφατη συνέντευξή της σε τηλεοπτικό περιοδικό.

«Αρνούμαι να ενδώσω στις πιέσεις να μιλήσω για τα προσωπικά μου, που δεν αφορούν παρά μονάχα εμένα», δήλωσε η ηθοποιός και συνέχισε: «Θεωρώ ότι δεν αφορά κανέναν τι κάνω όταν δεν παίζω θέατρο ή την τηλεόραση και επίσης έτσι και μπεις στο τρυπάκι να απαντήσεις σε κάτι, ανοίγει ο ασκός του Αιόλου. Επειδή υπάρχω στη δημοσιότητα δεν σημαίνει ότι πρέπει να υπάρχει και η προσωπική μου ζωή κρεμασμένη στα περίπτερα. Δεν το θέλω. Πάει και τελείωσε!».

Όσον αφορά στο πώς νιώθει όταν την ρωτούν διαρκώς γι' αυτόν τον τομέα της ζωής της; «Κάποιες φορές εκνευρίζομαι όταν με πιέζουν να απαντήσω σε τέτοιες ερωτήσεις. Γίνονται μέχρι και αναιδείς και όσο κι αν ξέρω πώς παίζεται το παιχνίδι, εντυπωσιάζομαι από το γεγονός ότι δε σέβονται το ότι έχω δύο μικρά παιδιά και δεν θέλω να τα βάζω στην διαδικασία να βλέπουν όλο αυτό σκηνικό» είπε η Ντορέττα μιλώντας στο περιοδικό TV Zapping.

Αναφερόμενη στα δημοσιεύματα για την προσωπική της ζωή, η όμορφη ηθοποιός είπε: «Γράφονται πάρα πολλές ανακρίβειες και είναι πολλές οι ραδιοαρβύλες που κυκλοφορούν για μένα. Αν έμπαινα στη διαδικασία να απαντήσω θα έπρεπε να κάνω μόνο αυτό όλη μέρα. Δουλεύω σκληρά, μεγαλώνω δυο παιδιά, δε θα κάτσω να ασχοληθώ με όλο αυτό το πανηγύρι τους».

Τέλος, δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο «Dancing with the stars» και την νίκη της σε αυτό: «Απόλαυσα πολύ την εμπειρία σε κάτι που δεν γνώριζα και που με έκανε να δυσκολεύω όλο και περισσότερο τον εαυτό μου. Δεν ήταν καθόλου εύκολη διαδικασία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...