Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: «Φεύγω από την Ελλάδα… Ευτυχώς δεν έχω παιδιά!»

Την αποκάλυψη ότι τα φέρνει πολύ δύσκολα πέρα οικονομικά αλλά και ότι ετοιμάζεται να φύγει από την Ελλάδα για ένα καλύτερο μέλλον για τον ίδιο και τη σύζυγό του, κάνει ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης.

«Είμαι έτοιμος να μεταναστεύσω... Έχουμε πέσει σε μαύρη κατάθλιψη... Δεν θα ήθελα να φέρω παιδιά σε έναν κόσμο χωρίς μέλλον και ευτυχώς που δεν έχω παιδιά... Είμαι πολύ απαισιόδοξος... Το τσίρκο που έχουν στήσει πάνω στις πλάτες μας δεν είναι καν αστείο. Θα κάνει πολλά χρόνια να το πάρει ο άνεμος» λέει μεταξύ άλλων στη News ο ηθοποιός ο οποίος τονίζει σε άλλο σημείο της συνέντευξής του στη News:

«Είμαι και με τα δύο πόδια έξω από την Ελλάδα. Έχουν στενέψει τα περιθώρια για όλους μας. Είναι χρηματιστηριακοί οι όροι πλέον και μακριά από τα δικά μας, απλά μυαλά».

1 σχόλιο:

  1. Παραδωστε τη χωρα ετσι κι αλλιως την εχουν ξεπουλησει δεν ειναι πια δικη μας αφου και για τα σπιτια μας πληρωνουμε ενοικιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...