Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

H Παπαβασιλείου ντύθηκε νύφη


Η παρουσιάστρια Έλενα Παπαβασιλείου ντύθηκε νύφη για τις ανάγκες της φωτογράφησης του περιοδικού “OK!” και μίλησε μεταξύ άλλων για τα όνειρά της σχετικά με το γάμο. 
Ξέρω ότι ήσουν σε μια μακροχρόνια σχέση που όλα έδειχναν ότι θα κατέληγε σε γάμο. Γιατί έκανες πίσω την τελευταία στιγμή;
"Ε, δεν τον άφησα και στην εκκλησία τον άνθρωπο! (γέλια) Είμαι τυχερή που υπήρξαν κάποιοι άνθρωποι που αισθάνθηκαν ότι είμαι η γυναίκα της ζωής τους. Για μένα, ο άντρας που θα μπορέσει να με ξεκλειδώσει και θα βγάζει από μέσα μου και το παιδί και τη γυναίκα, που θα με αγαπάει δίχως όρια, θα είναι ο άντρας που θα του τα δώσω όλα και τελικά θα παντρευτώ. Δεν ήταν γραφτό να γίνει με τους ανθρώπους που είχα σχέση μέχρι τώρα".
Το ένστικτό σου σε έχει γελάσει ποτέ; Σου έχει τύχει για παράδειγμα να πιστεύεις ότι έχεις βρει τον άντρα της ζωής σου και τελικά να χωρίσετε στους τρεις μήνες;
"Φυσικά και έχω κάνει λάθος επιλογές. Δεν είναι όμως πως το ένστικτό μου έκανε λάθος, αλλά πως δεν θέλησα να το ακούσω.  Μου έχει τύχει να είμαι με άνθρωπο που έδειχνε έναν εντελώς διαφορετικό εαυτό από αυτόν που ήταν στην πραγματικότητα. Εγώ θέλω να αγαπήσω τον άλλο γι’ αυτό που πραγματικά είναι, όπως και ο άλλος να αγαπήσει την Έλενα. Έχω αλλεργία στους «δήθεν». Προτιμώ την πιο δύσκολη αλήθεια από το ψέμα. Το μεγαλύτερο λάθος που κάνω στις σχέσεις μου είναι πως αν και χρειάζομαι χρόνο μέχρι να αποφασίσω αν πραγματικά θέλω να είμαι με κάποιον ή όχι, όταν το κάνω είμαι πολύ δοτική, πιο πολύ απ’ ό,τι θα έπρεπε. Επίσης, δεν με εκφράζει αυτό που εκφράζει κάποιες γυναίκες, ότι θέλουν τους άντρες να είναι και λίγο αλήτες. Δεν μου αρέσουν τα «κακά παιδιά». Για μένα οι πραγματικοί μάγκες είναι οι άντρες που ξέρουν να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους και που μπορείς να στηριχτείς πάνω τους".
Η παρουσιάστρια μίλησε για το πως φαντάζεται τον γάμο της και αν είναι ερωτευμένη:
"Θα μου άρεσε να κλεφτούμε με τον αγαπημένο μου. Το βρίσκω πολύ ρομαντικό να πάμε οι δυό μας σε ένα εκκλησάκι, χωρίς καλεσμένους, προσκλητήρια και μπομπονιέρες και να κάνουμε την τρέλα μας, επειδή είμαστε πολύ ερωτευμένοι και νιώθουμε σίγουροι ο ένας για τον άλλο! [...] Δεν είμαι ερωτευμένη αυτή την περίοδο,αλλά λένε ότι ο έρωτας έρχεται από εκεί που δεν το περιμένεις".
Πηγή: OK!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...