Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Πέγκυ Ζήνα: Λέει πως έχει κάνει botox, και πως μετά απο 16 χρόνια δεν έχει βαρεθεί τον Λύρα

Για το πώς διατηρεί τον έρωτα της με τον σύζυγο της Γιώργο Λύρα, για το ποια είναι η γυναικεία ματαιοδοξία της, και για το ότι δεν την ενδιαφέρει καθόλου ο τίτλος «Πέγκυ Ζήνα», μίλησε η τραγουδίστρια.

Η Πέγκυ Ζήνα, εξήγησε πως το τελευταίο διάστημα στεναχωρήθηκε που το όνομα της ενεπλάκη σε μερικά αρνητικά δημοσιεύματα:

«Θλίβομαι. Κλείνομαι στον εαυτό μου, το παίρνω πολύ προσωπικά όταν διαβάζω ανακρίβειες για εμένα. Με ενοχλεί πολύ όταν ένα σχόλιο παίρνει μεγάλη έκταση και όταν μετά αποδειχθεί ότι όλα αυτά δεν ισχύουν τελικά, αυτό δημοσιεύεται με ψιλά γράμματα. Με ενοχλεί που η αποκατάσταση της αλήθειας δεν γίνεται φωναχτά».

Πώς τα αντιμετωπίζει όλ΄ αυτά ο σύζυγος της όμως;

«Ο Γιώργος είναι πολύ αγχώδης. Τα βιώνει όλα πιο έντονα από εμένα που είμαι πιο χαλαρή. Απλώς εγώ αργώ να το ξεπεράσω».

Στη συνέχεια, εξηγεί γιατί δεν έχει βαρεθεί τον Γιώργο Λύρα, παρόλο που είναι μαζί 16 χρόνια:

«Ο Γιώργος, είναι ένας απρόβλεπτος άντρας. Ζει μονίμως σε μια περιπέτεια. Έχει την ενέργεια 25αρη. Εγώ ας πούμε, είμαι πιο «κουρασμένη» σε σχέση μ΄εκείνον. Ως άνθρωπος, είμαι πιο τεμπέλα, μου αρέσει το χουζούρεμα στο σπίτι, δεν είμαι των εντάσεων. Εκτός του ότι αγαπάμε και εκτιμάμε ο ένας τον άλλον ως προσωπικότητα και ως άνθρωπο, είναι και ότι μας κρατάει πλεον δεμένους ακόμα περισσότερο, ο ερχομός του παιδιού μας και το ότι δουλεύουμε μαζί, κατανοώντας τις δυσκολίες της δουλειάς».





Στη συνέχεια, παραδέχεται πως ο τίτλος «Πέγκυ Ζήνα», δεν της λέει τίποτα:

«Ξεκίνησα από το μηδέν και έφτιαξα κάποια πράγματα στη ζωή μου μέσα από τη δουλειά μου, και αν τα χάσω, μπορώ να ζήσψ και σε ένα πολύ μικρό σπίτι, με ένα μικρό αυτοκίνητο και να κάνω οποιαδήποτε δουλειά. Το μόνο που μ΄ενδιαφέρει είναι η υγεία και η ευτυχία του παιδιού μου και των δικών μου ανθρώπων».

Μάλιστα δεν διστάζει να ομολογήσει πως «ναι έχω κάνει botox», και πως η γυναικεία ματαιοδοξία της, είναι «να μεγαλώσω όμορφα. Δεν μου αρέσουν οι γυναίκες που χαλάνε μεγαλώνοντας. Στα 50, πιστεύω είναι μια καλή ηλικία για μια γυναίκα, ν΄αρχίσει ν΄ανανεώνεται και να κάνει μια πλαστική επέμβαση».





Τέλος, λέει πως ο άντρας της έχει σταλεί από τον μπαμπά της, ο οποίος έφυγε από τη ζωή, όταν η Πέγκυ ήταν 15 ετών:

«Κι εκείνος, όπως και ο Γιώργος ήταν Κριός» λέει η τραγουδίστρια.




Πηγή: Celebrity

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...