Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

«Ζούσα μες τη χλιδή με νταντά και οικιακή βοηθό. Σήμερα δεν έχω ούτε ρεύμα!»

​Από τη χλιδή και την πολυτέλεια, σε σπίτι χωρίς ρεύμα και θέρμανση ζει το τελευταίο διάστημα το πρώην μοντέλο και πρώην εστεμμένη, ΝΤΙΑΝΑ

Μόνη της, μαζί με τον 11χρονο γιο της, προσπαθεί να τα βγάλει πέρα με τη δύσκολη καθημερινότητα, μιας και με το σύζυγο της έχουν χωρίσει.
Το σπίτι της, δεν έχει ρεύμα τον τελευταίο 1,5 μήνα και θέρμανση, τα τελευταία 3 χρόνια.

Η ίδια, περιγράφει πως είναι η ζωή της χωρίς αυτά:

«Για να κάνω μπάνιο με το μικρό, ανάβουμε κεριά. Είναι πολύ δύσκολα. Όλες οι δουλειές του σπιτιού πρέπει να γίνουν μέχρι τις 18:00 το βράδυ γιατί νυχτώνει γρήγορα. Πλένω με τα χέρια. Δεν μπορώ να σιδερώσω. Προσπαθώ να το απλώσω με τρόπο που να μην τσαλακωθεί πολύ. Με το μικρό, διαβάζουμε με κεριά αν δεν προλάβουμε να διαβάσουμε νωρίτερα πριν νυχτώσει».

Μιλώντας για το σύζυγο της, λέει πως βρίσκονται σε διάσταση, και πως εκείνος είναι απών συναισθηματικά αλλά και οικονομικά. Μάλιστα δεν διστάζει να περιγράψει πως ένας ευτυχισμένος γάμος, κατέληξε να γίνει εφιάλτης:


«Μου μιλούσε με άσχημο τρόπο, μου έλεγε έτσι είμαι και σε όποιον αρέσω. Έχω λεφτά και κάνω ότι θέλω. Τον ενοχλούσε που προσπαθούσα να τον γυρίσω στην οικογένεια! Μου έλεγε: “Έχεις γίνει χοντρή, έχεις γίνει γριά, έχεις γίνει μπάζο”. Τα έλεγε πολύ συχνά και μπροστά στο παιδί. Αισθανόμουν πάρα πολύ άσχημα. Απλά δεν μιλούσα για να μην μαλώνουμε μπροστά στο μικρό».

Πλέον όπως λέει, το μόνο που ζητά είναι «να μεγαλώσει το παιδί με αξιοπρέπεια».

Τι απαντά σε όλ΄αυτά ο εν διαστάσει σύζυγος της;

«Είμαστε χρόνια σε διάσταση. Αρνείται ν΄αντιληφθεί ότι σήμερα τυγχάνω ατυχώς άνεργος και θα πρέπει να στηριχτεί και στις δικές της επαγγελματικές δραστηριότητες. Το σπίτι στο οποίο ζουν με το γιο μου, είναι το δικό μου. Με έχει αποκλείσει εμένα και την οικογένεια μου από το ανήλικο παιδί μας. Χωρίσαμε γιατί υπήρξε ασυμφωνία χαρακτήρων .Όσο ήμασταν μαζί, δεν της ασκούσα σωματική ή ψυχολογική βία».

Πηγή: Μίλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...