Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

«Έχω κάνει φορολογική δήλωση 1 δισ. δραχμές», δηλώνει διάσημη λαϊκή τραγουδίστρια

Η φορολογική της δήλωση, το πρόστιμο που πλήρωσε στη εφορία και οι υπερβολές που έκανε την εποχή του lifestyle ήταν το κεντρικό θέμα της συνέντευξης που έδωσε γνωστή λαϊκή τραγουδίστρια στο περιοδικό Λοιπόν.

«Έχω κάνει φορολογική δήλωση 1 δις δραχμές. Δουλεύω πολλά χρόνια. Πρόσφατα πληρώσαμε ένα πρόστιμο της εφορίας 300.000 ευρώ, το οποίο τελείωσε και είμαστε πεντακάθαροι, νομότυποι. Οι καλλιτέχνες βγάζουν λεφτά, πρέπει όσο μπορούν να είναι σωστοί. Όταν παίρνεις, πρέπει να δίνεις αυτά που πρέπει στο κράτος». Αυτό δήλωσε η Καίτη Γαρμπή στο περιοδικό Λοιπόν.

Μάλιστα στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης, δεν δίστασε να κάνει ένα μίνι απολογισμό των υπερβολών που έκανε την εποχή των παχιών αγελάδων «Έχω δώσει για μια εμφάνιση 30 εκατ. δραχμές (88.000 ευρώ), το 2002, στο Παρίσι. Ήταν για ένα κομμάτι από τη σεζόν. Τότε αυτό γινόταν. Αυτοί που έρχονταν από κάτω είχαν πάρα πολλά χρήματα και για να πάνε να κάνουν αγορές στο Μιλάνο και για να ξοδέψουν πολλά χρήματα στον καλλιτέχνη και στα μαγαζιά που βρισκόμασταν. Δεν έχω μετανιώσει για τα χρήματα που έδωσα, έτσι έπρεπε. Όλα αυτά τα ρούχα, τα παπούτσια και τα αξεσουάρ υπάρχουν σε ντουλάπες, σε διάφορες μεριές, τα έχω κρατήσει όλα. Οι ντουλάπες είναι ατελείωτες στο σπίτι, στο εξοχικό. Παντού υπάρχουν ρούχα και παπούτσια».

Καταλήγοντας πάντως πως «Μου αρέσει αυτό που ζούμε τώρα, είναι καλύτερο και πιο αληθινό. Έχει τελειώσει η ασυδοσία».



Πηγή: | iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...