Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Demy: «Όταν είδα τα πρώτα δημοσιεύματα για την προσωπική μου ζωή, έκλαψα»

"Όταν είδα τα πρώτα δημοσιεύματα για την προσωπική μου ζωή, έκλαψα», εξομολογείται η Demy στο περιοδικό Glam του Ελεύθερου Τύπου και μιλά για την επιτυχία που βιώνει και το πόσο την έχει αλλάξει.

Στα 20 της, με την ζωή της να μοιράζεται μεταξύ Νομικής και stage, η Demy δεν έχει συνειδητοποιήσει ακόμα αυτό που της συμβαίνει: «όταν ξεκινούσα δεν είχα ούτε στο πίσω μέρος του μυαλού μου ότι θα γινόταν αυτό. Ακόμα και τώρα δεν μπορώ να αντιληφθώ όσα γίνονται. Όλο αυτό έχει πίεση, τρέξιμο, δεν προλαβαίνεις να το χαρείς».

Τονίζοντας πως θέλει πολύ προσπάθεια και έχει πολλή σωματική κούραση το να συνδυάζει τραγούδι και σπουδές, η νεαρή τραγουδίστρια δεν κρύβει ότι πήρε ρίσκο για να ασχοληθεί με την μουσική, δεδομένου του ότι έχει δουλειά «στρωμένη» από τον πατέρα της, που είναι δικηγόρος. «Ακόμα το παίρνω το ρίσκο. Δεν σημαίνει ότι επειδή πήγε καλά αυτός ο χρόνος θα πάει και ο επόμενος. Δεν είναι τίποτα εξασφαλισμένο», επισημαίνει.

Με τα φώτα στραμμένα πάνω της, ήταν επόμενο να βρεθεί στο επίκεντρο των ΜΜΕ: «έχω φρικάρει με δημοσιεύματα! Με στεναχωρεί πολύ το πόσο εύκολα ο κόσμος γίνεται κακός», παραδέχεται η 20χρονη τραγουδίστρια, προσθέτοντας πως στην αρχή στεναχωριέται όταν διαβάζει κάτι αρνητικό αλλά μετά το ξεπερνάει.

«Σίγουρα, αυτό που ζω δεν θέλω να τελειώσει, είναι ονειρικό. Όταν, όμως, σβήσουν τα φώτα, εγώ θα συνεχίσω να τραγουδάω», συνεχίζει η Demy και προσθέτει: «θεωρώ ότι δεν μπορώ να καβαλήσω το καλάμι. Δεν μου πάει, συνήθως δεν αναγνωρίζω αυτά που κάνω, είμαι αυστηρή με τον εαυτό μου. Με αγχώνει περισσότερο το ψυχολογικό κομμάτι».

Η δημοσιότητα δεν έχει αλλάξει την Demy, η οποία συνεχίζει να κάνει παρέα με τους παλιούς της φίλους και χαίρεται που την αναγνωρίζουν στο δρόμο, ενώ επαναλαμβάνει ως ο Πάρης Κασιδόκωστας που της «χρέωσαν» είναι εκ των δημιουργών της δισκογραφικής της εταιρείας και ο Άκης Πετρετζίκης φίλος της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...