Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Zέτα Δούκα: Αν δεν έκανα ψυχοθεραπεία μπορεί και να μην ζούσα


 «Άρχισα να κάνω ψυχοθεραπεία μετά από ένα πολύ τραυματικό γεγονός. Αν δεν μου πρότειναν να πάω σε ψυχοθεραπεύτρια, μπορεί ακόμη να πάλευα ή ακόμα και να μην ζούσα», υποστήριξε σε συνέντευξή της η γνωστή ηθοποιός, Ζέτα Δούκα.
Και συνέχισε: «Η αφορμή να κάνω ψυχοθεραπεία μπορεί να ήταν αυτό το γεγονός, αλλά από εκεί και πέρα μου έκανε καλό να εντοπίσω συμπεριφορές μου τις οποίες ούτε καν ήξερα ότι έχω. Για παράδειγμα, πόσο πολύ είχα ανάγκη να ωραιοποιώ τις καταστάεις, τους ανθρώπους, τα πράγματα δίπλα μου. Εγώ θεωρούσα αυτό που μου συνέβαινε ως στοιχείο του χαρακτήρα μου που κάποιοι μπορεί να το θεωρούσαν και χαριτωμένο, αλλά τελικά κάποιους άνθρώπους τους απομάκρυνε.
Είναι κάτι που πρέπει να το κουβαλάς στην καθημερινότητα σου. Και σ’ αυτήν με έχει μάθει να είμαι πιο ήρεμη, να εξωτερικεύω τα συναισθήματα μου και τέλος να γίνομαι συνέχεια καλύτερος άνθρωπος, πρώτα απ’ όλα για τον εαυτό μου», αποκάλυψε η Ζέτα Δούκα για την ψυχοθεραπεία και το πως αυτή την βοήθησε στη ζωή της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...