Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

H Ελεονώρα Μελέτη λίγο πριν γίνει ξανθιά... αποκαλύπτει!

Λίγο πριν αλλάξει γι΄ ακόμη μια φορά το χρώμα των μαλλιών της, υιοθετώντας το καλοκαιρινό ξανθό look που ομολουγμένως της πάει, η κοκκινομάλλα Ελεονώρα Μελέτη φωτογραφήθηκε για το περιοδικό free press Νοτίων Προαστίων «Life» απαντώντας με αφοπλιστική ειλικρίνεια σε... δύσκολες ερωτήσεις! Η Ελεονώρα μιλώντας για την αναγνωρισιμότητα και αν την ενοχλεί δήλωσε: «Δε μπορώ να πω ότι με ενοχλεί η αναγνωρισιμότητα και θα σου πω γιατί. Πρώτον, εγώ την εισπράττω ως ενέργεια από τον κόσμο και μ’ αρέσει. Δεύτερον, δεν το εκμεταλλεύομαι. Τρίτον, την έχω συνηθίσει, οπότε είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου. Η ζωή μου είναι πλέον φυσιολογική έτσι, που κάποτε δεν ήταν, γιατί μου πήρε και καιρό να τη συνηθίσω. Έχω νιώσει όμως ότι μπορεί να εμποδίζει ανθρώπους γύρω μου στο να είναι άνετα πραγματικά ο εαυτός τους και να με υπολογίζουν στη ζωή τους λόγω της μεγάλης αναγνωρισιμότητας». 

Η παρουσιάστρια του Star απάντησε και κατά πόσο λαμβάνει υπ΄ όψιν της τις κριτικές. «Η κριτική είναι τέχνη. Και η κριτική για μένα για να έχει αποτέλεσμα, πρέπει να είναι εποικοδομητική και όχι καταδικαστική. Διότι αν βγαίνει καταδικαστικά, έχει ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που θα έπρεπε να έχει, που είναι η βελτίωση του προσώπου ή της κατάστασης ή της περίστασης ή της εκπομπής ή του προϊόντος. Στην Ελλάδα η κριτική δεν ασκείται από όλους σωστά. Άργησα να το καταλάβω. Δε διαβάζω τις κριτικές. Δε διαβάζω τίποτα που να με αφορά. Και είμαι υγιής. Από κει και έπειτα όμως υπάρχουν άνθρωποι τους οποίους εκτιμώ πάρα πολύ και ζητάω την άποψή τους και τη γνώμη τους γιατί ξέρω ότι απλώς δεν θα μου πούνε ούτε κάτι για να με ισοπεδώσουν, αλλά ούτε κάτι για να μου χαϊδέψουν τα αυτιά. Και είναι ελάχιστοι αυτοί και από το χώρο μας, αλλά και από το περιβάλλον μου».

Δε δίστασε ακόμη να μιλήσει και για την υποτιθέμενη κόντρα με την Ελένη Μενεγάκη, τονίζοντας πως όλο αυτό είναι ένα παιχνίδι των media. «Tο στερεότυπο της κόντρας ανάμεσα σε δυο ξανθιές, είναι ένα στερεότυπο “κλισέ”... Είναι ένα κλισεδάκι το οποίο γίνεται από πολλούς... Νομίζω ότι είναι ντεπασέ πλέον και δεν έχει γίνει τόσο έντονα φέτος και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Νομίζω ότι το έχουν αντιληφθεί όλοι αυτό και δεν πουλάει πια. Εγώ δεν το βλέπω τόσο πολύ πια με τη μετακίνησή μας το μεσημέρι και είμαι πολύ χαρούμενη γι' αυτό. Ίσως επειδή ξεκαθάρισα κι εγώ την πρόθεσή μου ότι δεν πρόκειται να παίξω αυτό το παιχνίδι».

Όσο για το τι πρόκειται να κάνει σε περίπτωση που δεν είναι του χρόνου στην τηλεόραση η Ελεονώρα απάντησε; «Κανένα πρόβλημα. Κατ’ αρχάς θα ολοκληρώσω τις σπουδές μου στην ψυχολογία που τις έχω ξεκινήσει και τις πάω κουτσά - στραβά, γιατί μία έχω το dancing, μία έχω το μεσημέρι, μία δεν έχω χρόνο να κάνω τις εργασίες μου. Δεν ξέρω αν θα δουλέψω ή όχι άμεσα, σίγουρα έχω πάρα πολλά πράγματα να κάνω άμα φύγω από την τηλεόραση»! Κλείνοντας αποκάλυψε πως είναι για εκείνη ο ιδανικός σύντροφος: «Να έχουμε επικοινωνία, να μιλάμε με τις ώρες, να μην χρειάζεται να κάνουμε σπουδαία πράγματα για να περάσουμε σπουδαία μαζί, να έχουμε την ίδια φιλοσοφία και την ίδια στάση ζωής, κοινά ενδιαφέροντα και μια βαθύτερη επαφή. Ουσιαστική.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...