Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Γιάννης Κότσιρας: Λατρεύω τις ωραίες γυναίκες

Ο Γιάννης Κότσιρας παραχώρησε μια αποκλειστική συνέντευξη στο entertv.gr και αποκάλυψε την αγάπη του για το γυναικείο φύλο, για το «καλάμι» και εξομολογήθηκε ποτέ σκέφτηκε να εγκαταλείψει το τραγούδι.

Ποιά είναι η σχέση σας με τις γυναίκες;
 

Η καλύτερη που θα μπορούσε. Λατρεύω τις ωραίες γυναίκες και αυτές που ξέρουν τι θέλουν. Για μένα ωραία γυναίκα είναι αυτή που εκτιμά τον εαυτό της.
Υπήρξε στιγμή στην καριέρα σας που φοβηθήκατε ότι θα χάσετε τον Γιάννη;
Μόνο το 1997 όπου αντιμετώπισα αυτή τη βίαιη αλλαγή στη ζωή μου που έφερε η επιτυχία του δίσκου «μόνο ένα φιλί». Δεν ψωνίστηκα ή τουλάχιστον όχι με τον τρόπο που έχουμε συνηθίσει να το λέμε. Απλά φοβήθηκα πάρα πολύ και κλείστηκα τρομερά στον εαυτό μου. Αν και για να είμαι ειλικρινής όταν βλέπω υπουργούς να μιλάνε, η λέξη ψώνισμα ή η έκφραση καβαλάω το καλάμι, αποκτά νέα διάσταση.
Υπήρξε στιγμή στη καριέρα σας που σκεφτήκατε να σταματήσετε να τραγουδάτε;
Την ίδια περίοδο. Το 1998. Μάλιστα σταμάτησα για ένα διάστημα. Όμως μετά από την υποστήριξη από τους ανθρώπους μου απλά αποφάσισα πως θα παραμείνω, βάζοντας τους δικούς μου όρους πια και διώχνοντας από γύρω μου όλους αυτούς που περίμεναν να ζήσουν εις βάρος μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...