Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Μακρυπούλια: «Φέτος είμαι μια άλλη Ζέτα»

Η Ζέτα ζει την καλύτερη φάση της ζωής της και έχει βρει τις ισορροπίες της που δεν είχε βρει τόσα χρόνια που κάνει ψυχανάλυση. Όπως εξομολογήθηκε:

«Πάντως συνειδητοποίησα ότι ενώ κάνω ψυχανάλυση εδώ και τέσσερα χρόνια, τώρα έχω αρχίσει και κάνω ουσιαστική δουλειά. Υπάρχουν πολλά έντονα πράγματα που βγαίνουν από την κουβέντα που κάνεις, αλλά εσύ δεν θέλεις να τα ακούσεις. Φέτος, επειδή μου συμβαίνουν πολύ έντονα πράγματα στη ζωή μου, ξαφνικά ζωντάνεψα. Βλέπω μια άλλη Ζέτα».

Ακόμη μία συνέντευξη έδωσε η παρουσιάστρια και μίλησε στο ράδιο 9 για το πώς θέλει τον άντρα στη σχέση αλλά και όσα γράφονται για εκείνη.

Για τους άνδρες γενικά είπε: "Με εντυπωσιάζουν οι άνδρες με θάρρος αλλά όχι θράσος, οι άντρες που έχουν σιγουριά. Οι άνδρες έχετε θάρρος, απλά κάποιες φορές σας κόβονται τα φτερά επειδή οι γυναίκες έχουν αλλάξει στάση απέναντί σας."

Για το πώς συμπεριφέρεται στις σχέσεις: "Έχω κλάψει κι εγώ πολύ για άνδρες. Για μένα δεν είναι πολύ φυσιολογικό αυτό, γιατί δεν κλαίω εύκολα." Όσο για το αν θέλει να βγάζει μια δυναμική εικόνα μέσα στη σχέση: "Όχι, μου αρέσει να είμαι η γυναίκα της σχέσης και ο άνδρας, ο άνδρας της σχέσης. Απλώς επειδή δεν μου αρέσει η καραμέλα πως όταν η γυναίκα κλαίει, το κάνει γαιτί θέλει κάτι να κερδίσει, πιέζομαι αρκετά και δεν κλαίω, ούτε μπροστά στους φίλους μου. Έχω ένα θεματάκι με αυτό."

Όσο για την αντιμετώπιση των δημοσιογράφων απέναντί της: Δεν μου έχουν φερθεί καλά όλοι οι δημοσιογράφοι, αλλά δεν έχω και την απαίτηση να μου φέρονται όλοι καλά. Έχουν γραφτεί πολλά ψέματα για μένα. Αλλά έχει χαθεί η αλήθεια και το ψέμα πια. Ρώτησα πρόσφατα κάποιον φίλο μου "αν δεν με ήξερες, θα πίστευες κάτι από όλα αυτά που λένε;" και μου απάντησε "Ναι, θα έμπαινα στον πειρασμό, θα τα πίστευα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...