Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Καβγάς Μακρυπούλια - Χατζηγιάννη με φωτορεπόρτερ στη Γλυφάδα


Σάλος έχει προκληθεί από το πρωί με το επεισόδιο που έλαβε χώρα τα ξημερώματα ανάμεσα σε γνωστό φωτορεπόρτερ και στο ζευγάρι Μακρυπούλια – Χατζηγιάννη.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, χθες αργά τη νύχτα το ζευγάρι έβγαινε από το σπίτι του στη Γλυφάδα, αφού το τελευταίο διάστημα μένουν μαζί και ο φωτορεπόρτερ τους την είχε «στημένη» για να τους απαθανατίσει. Κάποια στιγμή όμως το ζευγάρι τον αντιλήφθηκε και τότε άρχισαν τα όργανα. Οι τρεις τους διαπληκτίστηκαν και το συμβάν πήρε μεγάλες διαστάσεις, τόσο μεγάλες που ενεπλάκη και η αστυνομία.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, την αστυνομία, την κάλεσε η γειτονιά όπου ταράχτηκε και τρόμαξε μέσα στην νύχτα. Οι άνδρες της αστυνομίας έφτασαν άμεσα και προσπάθησαν να ηρεμήσουν τα οξυμένα πνεύματα. Ο Μανώλης Μαυρομουστακάκης όμως, ο φωτορεπόρτερ για τον οποίο γίνεται από το πρωί λόγος έχει αντίθετη άποψη. Ο Μανώλης δήλωσε αποκλειστικά στο gossip-tv.gr, για το συμβάν:  

«Με είχαν ενημερώσει πως η Ζέτα με το Μιχάλη θα περάσουν από γνωστό σημείο της Γλυφάδας και είχα πάει και είχα στηθεί εκεί με σκοπό να τους φωτογραφήσω. Και όντως έτσι και έγινε. Κάποια στιγμή κατέφθασε το μαύρο τζιπ με τα φημέ τζάμια του Μιχάλη. Ήταν μαζί του η Ζέτα και ένας άλλος άνδρας. Εγώ βρισκόμουν στη Γούναρη, κεντρικός δρόμος στην Άνω Γλυφάδα και όταν τους είδα άρχισα να τους φωτογραφίζω. Με είδαν και ήρθαν για να μου ζητήσουν το λόγο. Διαπληκτιστήκαμε, αλλά δεν θα σας πω λεπτομέρειες γιατί επιφυλάσσομαι κάθε νομίμου δικαιώματός μου και στη συνέχεια εκείνη αποχώρησαν. Εγώ όμως και τονίζω το «εγώ» που είχα κοντά μου και ένα μάρτυρα, κάλεσα την αστυνομία της Γλυφάδας για να έρθει στον τόπο του περιστατικού και να καταγράψει το συμβάν όπως ακριβώς έγινε. Το έκανα για να είμαι και νομικά καλυμμένος για οτιδήποτε μπορεί να προκύψει ή να μου καταλογίσουν. Όλα τα υπόλοιπα θα τα μάθετε σύντομα είτε δια της νομικής οδού ή μέσω του site μου, (freegossip)». 

 Όσον αφορά στην πλευρά του Μιχάλη Χατζηγιάννη και της Ζέτα Μακρυπούλια, σύμφωνα επίσης με δημοσιεύματα δεν ήθελαν να δώσουν συνέχεια στο θέμα ούτε πρόκειται να καταθέσουν μήνυση γι΄αυτό εξάλλου δεν ζήτησαν καν το φιλμ της μηχανής από το φωτορεπόρτερ.

Επίσης, από την πλευρά του, ο τραγουδιστής εξομολογήθηκε σε στενούς του συνεργάτες ότι επεισόδιο όντως υπήρξε, όχι όμως στην έκταση που ισχυρίζονται τα Μέσα. Τώρα που αρχίζει η αλήθεια και που τελειώνει το ψέμα θα το μάθουμε σύντομα αφού όλα είναι καταγεγραμμένα από την Άμεση Δράση. gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...