Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Η άγνωστη σχέση με τον Καρατζαφέρη jr

Για την άγνωστη σχέση της με τον γιο του Γιώργου Καρατζαφέρη, Γιάννη, μίλησε η Μαρία Μπεκατώρου στο περιοδικό «People»
«Με τον Γιάννη ήμασταν μαζί εννέα χρόνια, χωρίσαμε το 1999 και αυτή η σχέση ήταν και ο λόγος που ξεκίνησα στο Τηλεάστυ. Χωρίσαμε γιατί απλά μας…
τελείωσε.

Ήταν η εποχή που λέγαμε ότι ή θα παντρευτούμε ή θα χωρίσουμε. Πήραμε από κοινού την απόφαση να χωρίσουμε, αλλά από τότε είμαστε πολύ καλά με τον Γιάννη».
Πώς νιώθει σήμερα η ίδια για αυτό; «Έτσι όπως έχω δει την πορεία της ζωής μου, κατέληξα ότι η σχέση μου με τον Γιάννη ήταν η αφορμή να γνωριστώ με όλη την οικογένεια και νομίζω ότι ήταν καρμικό. Αυτή τη στιγμή ο Γιώργος και η Βένη Καρατζαφέρη είναι οι δεύτεροί μου γονείς. Ο Γιάννης είναι ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο στην ζωή μου, είναι ένας άνθρωπος που χαίρεται με την επιτυχία μου και μου λέει προχώρα. Ξέρω πως θα είναι πάντα δίπλα μου και θα με στηρίζει. Και μπορεί να μην έγινα νύφη αρχηγού κόμματος, αλλά πάντα θα είμαι η κόρη που δεν είχε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...