Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Παναγιώτης Πετράκης: «Είμαι σε σχέση εδώ και ενάμιση χρόνο»


Γυρίσματα για τα «μυστικά της Εδέμ», παραστάσεις στο θέατρο, πρόβες στο «just the two ofus», γεμίζουν καθημερινά τον χρόνο του Παναγιώτη Πετράκη. Ο επόμενός του στόχος όπως αποκαλύπτει είναι μια δισκογραφική δουλειά.

«Τη θεωρώ ως παιδί μου. Είναι κάτι που το ήθελα εδώ και πολλά χρόνια και πλέον μόλις τελειώσει το σόου πρέπει να ρίξω το βάρος μου εκεί», λέει.

«Φυσικά και θα ήθελα να είμαι στον τελικό γιατί όταν μπαίνεις σε μια διάθεση διαγωνισμού, θες να τα πας καλά και να προχωρήσεις, αλλά δεν έχω καμία αγωνία γι’ αυτό», παραδέχεται για το σόου τραγουδιού.

Η αποχώρηση της Ελπίδας και του Θεοχάρη τον στενοχώρησε, ενώ για την παρτενέρ του Ελένη Φουρέιρα λέει: « Όταν έχεις μια τόσο ωραία παρουσία δίπλα σου, φυσικά και σε εμπνέει και σε κάνει καλύτερο. Είναι μια πανέμορφη γυναίκα, ένα γλυκύτατο πλάσμα».

Ο ηθοποιός, μιλάει για την προσωπική του ζωή και την κοπέλα του με την οποία είναι μαζί ενάμιση χρόνο. «Είμαι σε μια καλή φάση της ζωής μου. Αυτές τις λίγες στιγμές που καταφέρνουμε να μοιραζόμαστε είναι καλές». Τον παρακολουθεί κάθε Κυριακή και εκείνος δείχνει να το χαίρεται. «Μου δίνει πολύ κουράγιο και όλη της τη θετική ενέργεια και τη σωστή κρίση».

Ο Παναγιώτης Πετράκης δεν σκέφτεται να παντρευτεί , καθώς όπως λέει «ο γάμος είναι συνυφασμένος με την έλευση ενός παιδιού. Επειδή στη ζωή μου αυτή τη στιγμή δεν θα χωρούσε ένα παιδί, από την άποψη ότι δεν μπορώ να αφιερώσω το χρόνο που απαιτείται, γιατί δεν θεωρώ ότι ένα παιδί μπορεί να μεγαλώσει ερήμην των γονιών του». Πέρασε δύσκολη εφηβεία και θεωρούσε τον εαυτό του πάρα πολύ άσχημο.

Μεγάλο κενό όπως αποκαλύπτει του άφησε ο χαμός της γιαγιάς του, στην οποία είχε μεγάλη αδυναμία . «Το καλό είναι ότι ακόμα τη νιώθω δίπλα μου, κοντά μου σε κάθε μου βήμα και αυτό μου ηρεμεί την ψυχή». Πηγή:Espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...