Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Ηλίας Ψινάκης: «Αν τους φταίω εγώ να παραιτηθώ από manager»

Στην Αθήνα έφτασε ο Ηλίας Ψινάκης προκειμένου να ζητήσει εξηγήσεις για τους λόγους που αποκλείστηκε ο Θεοχάρης Ιωαννίδης από την Eurovision.

«Εγώ πρέπει να ξετυλίξω το κουβάρι, που το έχω ξετυλίξει. Νομίζω ότι όλη αυτή η ιστορία ήταν ανοησία της επιτροπής και το καλό θα είναι να το ανακαλέσουν και να πάρουν πίσω, αν όχι τον Ιωαννίδη, τουλάχιστον τον Σαββιδάκη που δεν φταίει σε τίποτα.

Είναι τώρα τρεις μέρες το νομικό τμήμα και ψάχνει να βρει καμία εγκύκλιο, να βρουν μια δικαιολογία να πουν αλλά… είναι ηλίθιοι. Μαγκιά είναι να λες «έκανα λάθος». Δεν τους φταίνε τα παιδία. Αν τους φταίω εγώ, να σηκωθώ να φύγω, δεν έχω πρόβλημα. Δεν βγάζω λεφτά από αυτό. Δίνω λεφτά, συνήθως» δήλωσε ο manager και συνέχισε:

«Πληρώνουμε όλοι ΕΡΤ και δεν μπορεί να αποφασίζει τώρα μια άπλυτη… άλουστη μάλλον, ανθυποκουλτουριάρα ποιος θα μείνει και ποιος θα φύγει. Τον Σαββιδάκη γιατί τον έδιωξαν; Επειδή είναι μεγάλος; Γέρασε σε μια εβδομάδα; Δεν τον βλέπανε όταν τον πέρνανε; Είναι παράνομοι και είναι φασιστικοί οι τρόποι αυτοί. Αν τους φταίω εγώ να παραιτηθώ από manager. Να πάρουν τουλάχιστον πίσω τον Σαββιδάκη. Καλύτερα να ανακαλέσουν γιατί όσο το ψάχνεις βρωμάει . Πρέπει να αποφασίσουν οι ‘Έλληνες που πληρώνουν όχι εσύ μωρή… άλουστη. Σαχλαμάρες, ούτε παιδάκια να ήταν».
Πηγή: star
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...