Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

Gwyneth Paltrow:"Πάνω απ'όλα η οικογένειά μου"

Πρώτη προτεραιότητά της την οικογένεια έχει η ηθοποιός Gwyneth Paltrow, επισφραγίζοντας και έμπρακτα την αγάπη της για το θεσμό, αποκτώντας δυο παιδιά με τον σύζυγό της, Chris Martin.

«Δούλεψα πάρα πολύ όταν ήμουν 20 και μετά απέκτησα αυτά τα δύο υπέροχα παιδιά και ήθελα μόνο να είμαι σπίτι μαζί τους. Δεν είναι ό,τι καλύτερο για την καριέρα μου, αλλά τα παιδιά μου είναι προτεραιότητά μου. Θα μπορούσα να δουλεύω συνέχεια, αλλά έτσι θα τελείωνε ο γάμος μου. Πρέπει να βρεις τις ισορροπίες. Η οικογένειά μου είναι τα πάντα για εμένα» ανέφερε η Gwyneth.

Η 37χρονη star ισχυρίζεται ότι έμαθε να διαχωρίζει σωστά την οικογένειά της από τη δουλειά της, παίρνοντας παράδειγμα τη μητέρα της, τη διάσημη ηθοποιό Blythe Danner.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...