Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

Το παράπονο της Στανίση στη Ναταλία Γερμανού

Το παράπονο της Στανίση στη Ναταλία Γερμανού

«Φτύσαμε αίμα για να κάνουμε αυτή την καριέρα και δεν υπάρχουμε πουθενά». Αυτό είναι το παράπονο της Κατερίνας Στανίση μετά τα αποτελέσματα του Chart Show στον Alpha αφού θεωρεί ότι αδικήθηκε από την εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού στην οποία φιλοξενούσε τις επιτυχίες της δεκαετίας του ’90. «Έχω φιλοξενηθεί και εγώ, αλλά απορώ... Από πού τα βγάζουν τα αποτελέσματα αυτά; Ποιον ρώτησαν; Δεν μπορεί να μιλάνε για τη δεκαετία του '90 και να λένε πως εμείς δεν πουλήσαμε, αλλά πούλησε ο Λιβιεράτος. Δεν έχω τίποτα με το παιδί, αλλά η δεκαετία του '90, προσωπικά για μένα, ήταν «χρυσή». Είχα κάνει το «Αναστατώνομαι» και ο δίσκος είχε γίνει χρυσός, τα «Συγγνώμη κύριε, ποιος είστε;», «Αδυναμίες», «Σ’ έχω κάνει Θεό» και πάρα πολλά που ο κόσμος τα λάτρεψε» δηλώνει η ίδια η τραγουδίστρια. Η Κατερίνα Στανίση δεν αναφέρεται μόνο σε αδικία που υποστηρίζει πως γίνεται εις βάρος της, αλλά και εις βάρος άλλων συναδέλφων της όταν βέβαια οι άνθρωποι της εκπομπής υποστηρίζουν πως πρόκειται για επίσημα στοιχεία της FPI. «Δεν πούλησαν ο Γιώργος Μαργαρίτης, η Πίτσα Παπαδοπούλου, η Άντζελα Δημητρίου και πολλοί άλλοι; Τα βλέπουν και τραγουδιστές και θα γίνουν ρεζίλι. Μην πω τι είχε γίνει τη δεκαετία του '80 με το “Μυστικέ μου έρωτα”. Δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια τραγουδούσα στα καλύτερα μαγαζιά της παραλίας. Ήμουν πρώτο όνομα και αυτό κάτι σημαίνει. Βγάζουν τους ίδιους και τους ίδιους. Βίσση, Βανδή, Φιφή, Κική... Να βγουν και αυτοί, αλλά δεν είναι μόνο αυτοί».   Πηγή: Espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...