Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

«Μου πρότειναν να διαφημίσω λάδι γυμνή», αποκαλύπτει Ελληνίδα σταρ του έντεχνου

Για την πιο παράξενη διαφημιστική πρόταση που της έχουν κάνει μίλησε -μεταξύ άλλων- η Καρυοφιλλιά Καραμπέτη σε γυναικείο περιοδικό.

«Όταν έκανα στην τηλεόραση τα "Βαμμένα κόκκινα μαλλιά" μου πρότειναν να διαφημίσω, με έναν πολύ extravagant τρόπο, δηλαδή γυμνή ένα μαγειρικό λάδι! Μου έδιναν μια εντυπωσιακή αμοιβή αλλά δεν το συζήτησα». Αυτό δήλωσε η ταλαντούχος ηθοποιός στο Votre Beaute.

Προσθέτοντας, σύμφωνα με το δημοσίευμα του gossip tv που ανέδειξε το θέμα, «Πριν από δέκα χρόνια που δεν είχα καθόλου εισοδήματα, σκέφτηκα να κάνω σπικάζ. Έκανα δοκιμαστικά, όμως αντέδρασε τόσο πολύ ο οργανισμός μου, ώστε ήμουν σίγουρη πως δεν θα ήμουν καλή. Δεν ήθελα να θέσω τον εαυτό μου στην υπηρεσία μιας εταιρείας. Θέλω να χρησιμοποιώ την φωνή και την εικόνα μου αποκλειστικά για καλλιτεχνικούς λόγους».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...