Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Θανάσης Τσαλταμπάσης: «Είναι ωραίο να σε αναγνωρίζουν στον δρόμο»


Ο Θανάσης Τσαλταμπάσης σε πρόσφατη συνέντευξή του στο περιοδικό «Τηλέραμα» μίλησε για τα νέα επαγγελματικά σχέδιά του και αποκάλυψε τη σχέση του με το «καλάμι».

Για το αν τον βοήθησε η κρίση να κάνει την αυτοκριτική του και να βελτιωθεί υποκριτικά, απάντησε αρνητικά. «Η αυτοκριτική ήταν ανέκαθεν στοιχείο του χαρακτήρα μου. Πάντα ήμουν ο σκληρότερος κριτής του εαυτού μου. Εμένα η κρίση με βοήθησε να γίνω πιο δημιουργικός. Εκεί, πχ που έγραφα και τα καταχώνιαζα στο ντουλάπι μου, τώρα στρώθηκα και έγραψα ένα σενάριο, το οποίο ήδη πήρε έγκριση και πρόκειται να γίνει κινηματογραφική ταινία», ενώ για αυτή την ταινία αποκάλυψε: «Το μόνο που μπορώ να πω είναι πώς ο βασικός μου ήρωας είναι ένας τύπος που γεννήθηκε άτυχος! Ώσπου μια μέρα αποφασίζει να πάει κόντρα στη φύση και στη γκαντεμιά που τον κατατρέχει μια ζωή και να αναζητήσει την τύχη και την ευτυχία. Πρόκειται για μια κωμωδία που έχει μέσα πολλά βιωματικά στοιχεία».

Θεωρεί τον εαυτό του άτυχο; «Κάθε άλλο. Νιώθω πολύ τυχερός από όλες τις απόψεις. Έχω οικογένεια και φίλους που με αγαπούν και τους αγαπώ και κάνω μια δουλειά την οποία ονειρευόμουν από πιτσιρίκος, τι άλλο να ζητήσει κανείς;» λέει και ολοκληρώνει εξομολογούμενος αν φλέρταρε ποτέ με την έπαρση και το «καλάμι»: «Ούτε για μια στιγμή. Αφενός γιατί είχα καλές βάσεις από την οικογένειά μου, αφετέρου γιατί το να γίνω ηθοποιός αποδείχτηκε για μένα μια φυσική εξέλιξη των ονείρων που έκανα από μικρός. Είναι ωραίο να σε αναγνωρίζουν στον δρόμο, δεν το κρύβω. Αυτή η αναγνωρισιμότητα όμως δεν με εξέπληξε τόσο ώστε να με κάνει να καβαλήσω το καλάμι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...