Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Έλενα Ακρίτα: Είμαι απελπισμένη που είμαι απλήρωτη εδώ και 18 μήνες!

Στο Down Town Κύπρου έδωσε συνέντευξη η Έλενα Ακρίτα και μίλησε για όλους και για όλα.

Αναφορικά με το γεγονός ότι είναι απλήρωτη εδώ και ενάμιση χρόνο ανέφερε:


« Όλοι εμείς που δουλέψαμε στην σειρά «Τα Μυστικά της Εδέμ» -μία σειρά που απέφερε εκατομμύρια - είμαστε 18 μήνες απλήρωτοι. Ηθοποιοί, σκηνοθέτες, ομάδα σεναρίου, οι πάντες. Και το τραγικό είναι ότι δεν βλέπουμε φως στον ορίζοντα. Είμαστε όλοι πλέον σε απελπιστική κατάσταση και κανένας δεν μοιάζει να συγκινείται. Είμαι θυμωμένη, είμαι πικραμένη, είμαι απελπισμένη και θέλω να δω τις δυνατότητες που υπάρχουν για να κινηθώ νομικά».

Όσον αφορά την καθημερινότητά της δηλώνει: «Έχει συντριβεί. Εγώ ένα και μοναδικό όνειρο είχα για αυτό το στάδιο της ζωής μου κι ύστερα από τρεις δεκαετίες σκληρής δουλειάς: Τα ταξίδια. Ήθελα να γυρίσω παντού, ήθελα να γνωρίσω τον κόσμο. Ποτέ δεν με ένοιαζαν τα ακριβά κοσμήματα, τα φορέματα και τα συναφή. Η μόνη πολυτέλεια που ονειρευόμουνα ήταν τα ταξίδια. Κι αυτό μου το στέρησαν γιατί όταν κάποιος δεν έχει πληρωθεί τόσον καιρό, δεν του επιτρέπεται να κάνει όνειρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...