Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Ο στυλίστας που έκανε απόπειρα αυτοκτονίας αποκαλύπτει τι τον οδήγησε εκεί

Λίγες μέρες μετά την απόπειρα αυτοκτονίας που έκανε, ο Κυριάκος Παρουτιάδης, ο γνωστός στυλίστας από τα Γιάννενα, που έχει ντύσει πολλούς ανθρώπους της showbiz και συνεργάζεται... στενά με τη Ρούλα Κορομηλά εδώ και χρόνια, μίλησε σε συνέντευξή του για τους λόγους που τον οδήγησαν σε αυτή την παραλίγο μοιραία απόφαση. «Προσπάθησα να βάλω τέλος στη ζωή μου. Ναι, είχα αυτήν τη “φαεινή ιδέα” που μόνο φαεινή δεν ήταν. Αλλά δυστυχώς, πολλές φορές πράγματα και καταστάσεις μας κάνουν να χάνουμε τον έλεγχο» δήλωσε αρχικά στη συνέντευξή του στην εφημερίδα «Espresso» ο γνωστός στυλίστας και σχεδιαστής ρούχων, ενώ αποκάλυψε ότι ένα πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει τον τελευταίο καιρό ήταν αυτό που τον έκανε να χάσει την ελπίδα του και να καταφύγει σε μια τόσο απερίσκεπτη πράξη: «Επηρεάστηκα πάρα πολύ από ένα αυτοάνοσο νόσημα που έχω εδώ και δυο χρόνια το οποίο προκαλεί κατάθλιψη».Τέλος, τόνισε πως έχει μετανιώσει για ό,τι έκανε, εξηγώντας πως δεν θα ήθελε κανένας γονιός να περάσει την αγωνία που ο ίδιος προκάλεσε στους δικούς του. Παράλληλα, ευχαρίστησε τον κόσμο για την υποστήριξη και τα μηνύματα αγάπης, αλλά και τη Ρούλα Κορομηλά που, όπως δήλωσε ο ίδιος, τηλεφωνούσε κάθε μια ώρα για να μάθει αν είναι καλά.Παράλληλα, αμέσως μετά το εξιτήριό του από το νοσοκομείο Ιωαννίνων όπου νοσηλεύτηκε μετά την απόπειρα (βρισκόταν στα Γιάννενα, τόπο καταγωγής του, τις τελευταίες μέρες), έγραψε στη σελίδα του στο facebook: «Καλησπέρα! Πριν από λίγη ώρα βγήκα από το νοσοκομείο και είμαι καλά! Ζητώ συγγνώμη από όλους σας. Συγγνώμη που σας αναστάτωσα και σας στεναχώρησα. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα τα μηνύματα, την αγάπη σας και το ενδιαφέρον σας».Η απόπειρα αυτοκτονίας του Κυριάκου Παρουτιάδη έφερε αναστάτωση στον χώρο της showbiz.«Ξαφνιάστηκα με τον χαμό που έγινε! Αυτό που με τρομάζει ιδιαίτερα και με ανησυχεί είναι ότι δέχτηκα πάρα πολλά μηνύματα από ανθρώπους που είτε έχουν περάσει την ίδια φάση με εμένα κάνοντας απόπειρα αυτοκτονίας είτε είναι στα πρόθυρα να το κάνουν. Μάλιστα είναι άνθρωποι νέοι, και ξαφνικά έχω βρεθεί στη θέση να πρέπει να υποστηρίξω ανθρώπους που είναι ένα βήμα προτού το κάνουν».Κάθε νόμισμα έχει πάντα δύο όψεις. Το ίδιο ισχύει και σε αυτή την περίπτωση. «Κάποιοι είπαν ότι το κάνω επίτηδες για να πάρω δημοσιότητα. Οσοι με γνωρίζουν ξέρουν πολύ καλά ότι πάντα μου άρεσε απλώς να κάνω τη δουλειά μου χωρίς να απασχολώ τα μέσα ενημέρωσης».Το θέμα είναι ότι ο Κυριάκος Παρουτιάδης έχει μετανιώσει για την πράξη του… «Ασφαλώς και έχω μετανιώσει, γιατί αυτό που πέρασαν οι δικοί μου δεν θα ήθελα να το περάσει κανένας γονιός».Τώρα ο Κυριάκος είναι καλά και παίρνει κάποια αγωγή στο σπίτι του στα Γιάννενα.
epirusgate.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...