Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Χρήστος Δάντης: «Τι να πω για την αγκαλιά και το χαμόγελο της κόρης μου;»

Για τα παιδιά του αλλά και τη σύντροφο του μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Χρήστος Δάντης...
«Εκτός από την κόρη μου, για πρώτη φορά έχω στη ζωή μου έναν άνθρωπο, τη σύντροφο μου που με καταλαβαίνει απόλυτα», αποκαλύπτει ο
τραγουδιστής. Ο ίδιος εξομολογείται στο περιοδικό Εγώ: «Τι να πω για την αγκαλιά και το χαμόγελο της κόρης μου; Έτσι ένιωθα και όταν γεννήθηκε ο γιος μου. Απλώς με εκείνον είναι πια διαφορετικά γιατί ζει στο Οχάιο, η απόσταση είναι μεγάλη και είναι πια έφηβος. Είναι δε ένας κλασικός ροκ τύπος, που παίζει κιθάρα και τραγουδά σε συγκροτήματα και είναι πια το φιλαράκι μου», λέει και καταλήγει: «Έχω ένα σοβαρό πρόβλημα με τα παιδιά μου, δεν μπορώ με τίποτα να τους πω 'όχι'».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...