Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Νίκος Μαστοράκης: «Η Μενεγάκη κοιμάται μακαριότατο ύπνο»


Ο Νίκος Μαστοράκης έχοντας την εμπειρία και την σοφία μετά από τόσα χρόνια τηλεόραση σχολιάζει την Ελένη Μενεγάκη.

Η Ελένη κοιμάται ακόμη και μάλιστα μακαριότατο ύπνο. Αν είχε ξυπνήσει, θα έπρεπε να την είχε προβληματίσει η περσινή επιτυχία του ΑΝΤ1, ώστε να μην χρειαστεί να την αφυπνίσει η φετινή επιτυχία του Mega.

Δεν αρκεί να αυτοαποκαλείσαι ή να σε αποκαλούν κάποιοι “βασίλισσα της πρωινής ζώνης”, γιατί όλοι οι πραγματικοί βασιλιάδες που ξέρω δουλεύουν πάρα πολύ σκληρά όλο το χρόνο για να κρατήσουν το θρόνο τους.

Η Ελένη μου θυμίζει οδηγό αγώνων που πήρε έναν αραμπά και είπε: “Δεν βαριέσαι. Είμαι τόσο καλή οδηγός, που δεν πειράζει να έχω τον αραμπά. Θα περάσω τη Ferrari”. Δεν είναι όμως έτσι τα πράγματα.

Μπορώ να βάλω και στοίχημα 500.000 ευρώ πως αν η Ελένη μου ανέθετε για δυο εβδομάδες την εκπομπή της και μου υποσχόταν ότι θα ήταν υπάκουη παρουσιάστρια, θα την έκανα πρώτη. Αν αποτύγχανα, δεν θα έπαιρνα δραχμή», δήλωσε ο μεγάλος δημοσιογράφος.
Πηγή:People

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...