Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

Η Κάμερον Ντίαζ έχει ομοφυλοφιλικές τάσεις?

Η Κάμερον Ντίαζ εξέπληξε τους πάντες σε συνέντευξη που έδωσε στο Playboy, αποκαλύπτοντας τα μυστικά της..κρεβατοκάμαρας της! Μεταξύ άλλων η Κάμερον δίνει πικάντικες λεπτομέρειες τόσο για τις προτιμήσεις της όσο και για τις ερωτικές της επιθυμίες.

Διαφοροποιώντας την ερωτική έλξη και τον πόθο από την αγάπη,δηλώνει: «Σεξουαλικότητα και αγάπη είναι δυο διαφορετικά πράγματα μεταξύ τους. Μπορεί μια γυναίκα να με ελκύει σεξουαλικά όμως αυτό δεν σημαίνει πως είμαι και ερωτευμένη μαζί της». Η διάσημη ηθοποιός δεν σταματά εδώ και συνεχίζει: «Εάν με ενδιαφέρει καθαρά σεξουαλικά να πάω με γυναίκα, αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα  ότι είμαι και λεσβία».

Η συνέντευξη όμως έχει και άλλα ενδιαφέροντα σημεία: « Μου αρέσει το πρωτόγονο σεξ του τύπου πάρε με και κάνε με ό,τι θες, εσύ είσαι ο άντρας και εγώ η γυναίκα» αποκαλύπτοντας πως η Κάμερον είναι.. «παραδοσιακή» γυναίκα. Τονίζει επίσης ότι της αρέσει το ζωώδες σεξ ενώ έχει ταξιδέψει ακόμα και σε μακρινές αποστάσεις ώστε να συνευρεθεί ερωτικά με διάφορους κατά καιρούς συντρόφους της.

Το μόνο σίγουρο είναι πως η Κάμερον Ντίαζ δεν είναι «δύσκολη» και επιλεκτική αφού αναφέρει χαρακτηριστικά: «Ποτέ δεν λέω όχι σε κάποιον άντρα που θα με προσεγγίσει εκτός και αν είναι πολύ χάλια. Οι περισσότεροι όμως δεν με προσεγγίζουν γιατί φοβούνται».

Το προσεχές πάντως διάστημα η Κάμερον δεν έχει σχέση και συνειδητά απέχει: «Έκανα σχέσεις από τα 16 μου. Το μόνο που θέλω τώρα είναι να έχω σχέση με τον εαυτό μου».

Τώρα ποιος ξέρει αν η διάσημη σταρ εννοεί ότι απέχει μόνο από τις σχέσεις με άντρες …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...