Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Κατερίνα Λέχου: «Μια πιεστική συνεργασία με ανάγκασε να αφαιρέσω τη χολή μου»

Η Κατερίνα Λέχου εξομολογήθηκε σε συνέντευξή της ότι μετά από μια κακή συνεργασία που τη ταλαιπώρησε αναγκάστηκε να αφαιρέσει τη χολή της.


«Έκανα λάθος επιλογή, αλλά δεν εγκαταλείπω ποτέ. Έβγαλα τη χολή μου μετά από αυτή τη συνεργασία, την συνεργασία όμως δεν την εγκατέλειψα. Είμαι πολύ πεισματάρα, αλλά σε βαθμό που γίνεται αυτοκαταστροφικό κάποιες φορές. Κάποια στιγμή πρέπει να έχεις τη διάθεση να εγκαταλείπεις, είτε είναι φιλικό, είτε επαγγελματικό το θέμα που παλεύεις. Δεν ξέρω ακόμη ποιο είναι το σημείο που πρέπει να εγκαταλείπω. Συνήθως έχω οργανικά δείγματα ή βγάζω δερματικά. Εκείνη τη φορά είχε μεγάλο πόνο συνέχεια, αλλά δεν έδινα σημασία και τελικά πρήστηκε η χολή μου και αναγκάστηκα να την βγάλω. Πιέστηκα πολύ», δήλωσε στο περιοδικό «Instyle»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...