Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Τζωρτζέλα Κόσιαβα: "Γέννησα πρόωρα και δεν πρόλαβα να ετοιμάσω το παιδικό δωμάτιο"

Μανούλα έγινε η Τζωρτζέλα Κόσιαβα. Η Τζωρτζέλα, την Δευτέρα 28 Οκτωβρίου έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί, ένα υγιέστατο κοριτσάκι βάρους 3.500 γραμμαρίων.

Η Τζωρτζέλα Κόσιαβα γέννησε με καισαρική και μάλιστα σχεδόν ένα μήνα νωρίτερα από την προβλεπόμενη ημερομηνία. Ενώ λοιπόν ήταν να γεννήσει στις 22 Νοεμβρίου, η Τζωρτζέλα ένιωσε να σπάνε τα νερά της στις 28 Οκτωβρίου και μεταφέρθηκε αμέσως στο μαιευτήριο, έχοντας ειδοποιήσει την γυναικολόγο της. Η πρώην πανελίστρια της "Μεσημεριανής Μελέτης", θηλάζει από την πρώτη στιγμή την μικρή της.

Η Τζωρτζέλα Κόσιαβα μίλησε στο FTHIS.GR για τις πρώτες στιγμές με την μικρή της.
"Είναι ότι πιο σημαντικό έχω κάνει στη ζωή μου, είναι πλέον η πρώτη μου προτεραιότητα. Η μικρή φαίνεται πως θα είναι επαναστάτρια, αφού γεννήθηκε στις 28 Οκτωβρίου. Είναι Σκορπιός με Καρκίνο. Η μικρή μου γελάει συνέχεια και στο πλευρό μου είναι συνέχεια ο σύζυγός μου. Δεν έχω ετοιμάσει ακόμα το παιδικό δωμάτιο γιατί στην αρχή θα έχω την μικρή στο δικό μου δωμάτιο για να την προσέχω", εξηγεί.

Η Τζωρτζέλα έγινε για πρώτη φορά μανούλα και είναι πιο ευτυχισμένη από ποτέ! Εμείς της ευχόμαστε να της ζήσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...