Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Μπουρδούμης: Μιλάει για τη σχέση του με τη Νατάσα Μποφίλιου

Καλεσμένος του Γιώργου Σατσίδη στην κινηματογραφική του εκπομπή στο MTV ήταν ο ηθοποιός Αλέξανδρος Μπουρδούμης, ο οποίος σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη μίλησε για το γάμο και τον έρωτα στη ζωή του, το «Dancing with the stars»,  ενώ παίρνει ξεκάθαρη θέση για τις υποκριτικές ικανότητες της Ζέτας Μακρυπούλια.

«Ο γάμος προκύπτει μετά από έναν μεγάλο έρωτα» εξηγεί ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης, που αυτή την περίοδο διατηρεί σχέση με την ερμηνεύτρια Νατάσα Μποφίλιου. Στη συνέχεια τόνισε πως δεν σκοπεύει να παντρευτεί στο άμεσο μέλλον, αλλά παραδέχτηκε πως είναι ερωτευμένος και έτοιμος να κάνει πολλές θυσίες για την αγαπημένη του. «Το έχω κάνει και στο παρελθόν και γενικά είμαι έτσι. Κάνω θυσίες για τη γυναίκα που είναι μαζί μου. Μια φορά, έφυγα μέσα στη νύχτα και ταξίδεψα Θεσσαλονίκη- Αθήνα για να συναντήσω την αγαπημένη μου», δήλωσε προσθέτοντας: «Είμαι ερωτευμένος και περνάω πολύ καλά στη σχέση μου γιατί υπάρχει, εκτός του έρωτα και της αγάπης, ο θαυμασμός». ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...