Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Φαίη Σκορδά: Το ειρωνικό σχόλιο για τη Σίσσυ Φειδά

Κάποιες δηλώσεις της Σίσσυς Φειδά πρόβαλε η εκπομπή «Πρωινό Mou», στις οποίες η παρουσιάστρια του «Σπίτι Aπ’ την Aρχή» υποστήριζε τον εαυτό της σε σχέση με την κριτική που δέχεται και την εικόνα της στην εκπομπή.

Μιλώντας σε δημοσιογράφο της πρωινής εκπομπής είπε:

«Ο καθένας όπως νομίζει και ό, τι κρίνει. Αυτό είναι το στιλ μου, αυτή είμαι εγώ. Πολλοί φτιάχνουν το στιλ τους για να πουλάει. Εγώ τη δουλειά μου κάνω. Μου κάνει εντύπωση πως κάποιος μπορεί να κριτικάρει ή να επιτίθεται ή να δείχνει κακοήθεια χωρίς να έχει διασταυρωμένες πληροφορίες. Νομίζω ότι είμαι από τις λιγότερο περιποιημένες στην τηλεόραση. Τουλάχιστον από αυτά που βλέπω και κρίνω. Αλλά ο εαυτός μου είμαι».

Τη συγκεκριμένη δήλωση σχολίασε η Φαίη Σκορδά στο πλατό λέγοντας: «Α πα πα, είπε δηλαδή όλες τις άλλες παρουσιάστριες υπερφορτωμένες; Αυτή είναι πιο classy, κατάλαβες; Δεν είναι happy, (δεν έχει) χρώμα...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...