Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

ΒΙΝΤΕΟ-Η απάντηση του Μπογδάνου στον Σφακιανάκη

«Μπερδεμένο άνθρωπο» χαρακτήρισε ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος τον Νότη Σφακιανάκη, δίνοντας συνέχεια στην κόντρα που έχει ξεσπάσει με αφορμή την παρουσία του τραγουδιστή στην εκπομπή του.


Ο ίδιος ισχυρίστηκε, στην εκπομπή "Μίλα", ότι μίλησαν δύο φορές για να κανονίσουν τη συνέντευξη τη συγκεκριμένη μέρα.


«Αν ο Νότης είναι πολύ μπερδεμένος άνθρωπος δεν είναι δικό μου, ούτε το φταίξιμο ούτε και το ζήτημα να αναλάβω την ευθύνη. Αν ήμουν εκβιαστής, με το που μιλήσαμε την Παρασκευή θα είχα βγάλει δελτία, αλλά περίμενα να τον ξαναβρώ. Μιλήσαμε και τη Δευτέρα το απόγευμα και του είπα να έρθει στην εκπομπή της Τετάρτης και είπε ναι», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος.

«Αν με έπαιρνε ο Νότης τηλέφωνο, με τον οποίο αισθανόμουν μία φιλική σχέση παρά τις χαώδεις ιδεολογικές και αισθητικές μας διαφωνίες, και μου έλεγε, φίλε μου την έχουν πέσει από παντού, να μην το κάνουμε, θα του έλεγα ότι δεν υπάρχει θέμα και θα προσπαθούσα την τελευταία στιγμή να το σώσω», συμπλήρωσε.

«Αλλά αυτό που ισχυρίστηκε ότι δεν του είπα πότε θα γίνει η συνέντευξη, δεν το δέχομαι. Γι’ αυτό πρώτη φορά στη ζωή μου έγινα σκληρός και είπα, όχι, δεν θα μου παίξεις το άσχημο παιχνίδι που πας να μου παίξεις», τόνισε και πρόσθεσε:

«Εγώ θα έλεγα απλά ότι ο Νότης είναι ένας άνθρωπος ο οποίος είναι πολύ μπερδεμένος και επιμένω στο γεγονός ότι όταν τον πρωτογνώρισα αισθάνθηκα μία ζέστη και εκεί θα ήθελα να μείνω».



Δείτε το βίντεο από το STAR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...