Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Δέσποινα Βανδή:«Έκανα δυο χρόνια να ξαναβρώ τον εαυτό μου»

Για την αγάπη που έχει στη Θεσσαλονίκη, τον σύζυγο της Ντέμη Νικολαϊδη αλλά και τα δυο της παιδιά μίλησε η Δέσποινα Βανδή στην εκπομπή “Κορίτσια για Σπίτι” στο κανάλι Μακεδονία.

«Ένα κομμάτι μου παραμένει πάντα εδώ», ανέφερε για την αγαπημένη της πόλη και αποκάλυψε πως έχει κρατήσει φιλίες από τα χρόνια του Πανεπιστημίου. «Έχω κουμπάρες, βαφτιστήρια, φίλες καρδιάς επί της ουσίας. Έχω χρόνο να τις βλέπω και το ευτύχημα είναι πως έχουν κάνει και αυτές παιδιά και δεν ζαλίζουν μόνο τα δικά μου τα παιδιά το κεφάλι τους», είπε χαρακτηριστικά η 42χρονη τραγουδίστρια.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...