Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

George Clooney: Ας λένε ότι είμαι gay!


English: George Clooney at the 2009 Venice Fil...
Image via Wikipedia
Απαντά για πρώτη φορά στις φήμες για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις

Μπορεί να έχει κάνει σχέση με τις ωραιότερες γυναίκες της διεθνούς showbiz, παρόλα αυτά ο George Clooney επιμένει να παραμένει εργένης. Όσο για τις φήμες;

Δεν είναι λίγες οι φορές που διάφοροι καλοθελητές έχουν αφήσει υπονοούμενα για τις σεξουαλικές προτιμήσεις του διάσημου ηθοποιού.

Σε συνέντευξή του, λοιπόν, στο gay περιοδικό: «The Advocate», ο 50χρονος γόης του Χόλιγουντ μίλησε για την προσωπική του ζωή και τις φήμες που τον θέλουν να μην είναι και τόσο άντρας.

«Νομίζω πως θα ήταν πολύ αστείο να βγαίνω κάθε λίγο και λιγάκι και να διαψεύδω κάθε δημοσίευμα που με αφορά την προσωπική μου ζωή», είπε αρχικά ο George Clooney.

«Η προσωπική μου ζωή είναι προσωπική και είμαι πολύ ευτυχισμένος με αυτή. Ποιον αφορά δηλαδή αν είμαι gay; Θα πεθάνω και θα εξακολουθήσουν να λένε ότι είμαι gay! Δε δίνω δεκάρα για ό,τι και να λένε!», κατέληξε ο γοητευτικός ηθοποιός.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...