Σάββατο 3 Απριλίου 2010

Αποκλειστική συνέντευξη του Sam Worthington!




Το Hollywood φαίνεται πως βρήκε στην ελληνική μυθολογία τα καλύτερα σενάρια. Μετά τους «300», που έσπασε τα ταμεία έρχεται η τρισδιάστατη «Τιτανομαχία».

Θεοί, θνητοί, τιτάνιες μάχες και τέρατα είναι μερικά από τα στοιχεία της ταινίας.

Εμείς συναντήσαμε τον κούκλο πρωταγωνιστή Sam Worthington, που έγινε γνωστός από το «Avatar», ο οποίος δήλωσε ενθουσιασμένος από την ταινία!

Ο ηθοποιός που έχει κάψει καρδιές παγκοσμίως μιλάει για το πόσο άλλαξε η ζωή του μετά την γνωριμία του με τον James Cameron, αλλά και για όσα του προσάπτουν τα media: «Δεν είμαι ταλαντούχος, κάνω απλά την δουλειά μου, δεν είμαι σκληρός, είμαι… γατούλα και δεν είμαι σέξι (!) αν με δεις μετά από μεθύσι»!!!

Ο Sam Worthington, που δείχνει ιδιαίτερα προσγειωμένος, παρά τα φώτα της δημοσιότητας αποκάλυψε ότι η κοπέλα του είναι Ελληνίδα και για αυτό προσπαθεί να γίνει… Greek lover!

Δείτε την αποκλειστική συνέντευξη του Sam Worthington στο βίντεο που ακολουθεί…
Related articles by Zemanta
Reblog this post [with Zemanta]

1 σχόλιο:

  1. Φοβερός ο Sam Worthington και φοβερή η ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ!Αν και δεν είμαι fan τέτοιου είδους ταινιών, αυτή μου άρεσε πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...