Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

Ποια καλλονή σκέφτεται να ακολουθήσει τα βήματα της Τζούλιας

Από τότε που η Τζούλια έκανε το ροζ dvd, είναι πολλές εκείνες που ζήλεψαν τη δόξα της και θέλουν να ακολουθήσουν τα βήματά της ή τουλάχιστον λένε ότι το σκέφτονται…

Η Μαριάννα Ντούβλη, μιλώντας αποκλειστικά στην κάμερα του Star, διαψεύδει τις φήμες που τη θέλουν να έχει γυρίσει ροζ dvdχωρίς όμως να αποκλείει να κάνει κάτι τέτοιο στο προσεχές μέλλον.

Όπως αποκαλύπτει της είχε γίνει πριν από ένα χρόνο πρόταση από τον κ. Σειρηνάκη να πρωταγωνιστήσει σε ταινία ερωτικού περιεχομένου όμως δεν έχουν καταλήξει ακόμα σε κάποια συμφωνία. Κι αυτό γιατί η κ. Ντούβλη πέρα από το ότι έχει ένα γιο θέλει και σενάριο για να το κάνει!!!

«Βέβαια και τα έχω σκεφτεί όλα αυτά και για αυτό δεν έχω απαντήσει και το ναι, αλλά σκέφτομαι ότι είναι μια δουλειά σαν όλες τις άλλες» είπε χαρακτηριστικά ενώ πρόσθεσε πως η Τζούλια πήρε πολύ λίγα λεφτά… «Εγώ ούτως ή άλλως θα πρέπει να ζητήσω παραπάνω για το λόγο, ότι έχω ένα παιδί και έχω ένα άλλο προφίλ» ξεκαθάρισε στέλνοντάς μας αδιάβαστους…

Δείτε το βίντεο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...