Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

«Αγκάθια» στο διαζύγιο Κοκκίνου - Βασιλειάδη

Μόνο με ροδοπέταλα φαίνεται πως δεν είναι στρωμένος ο δρόμος της Έλλης Κοκκίνου και του Παναγιώτη Βασιλειάδη προς το διαζύγιο, καθώς οι άλλοτε ευτυχισμένοι σύντροφοι ανταλλάσουν εκατέρωθεν αιχμές.

Μιλώντας στο παρθενικό τεύχος του «People», η Έλλη τονίζει πως ο χωρισμός ήταν δική της απόφαση αν και έχει μερίδιο ευθύνης.

«Ήταν δική μου απόφαση. Από κάποιο σημείο και μετά δεν μπορούσαμε να είμαστε ευτυχισμένοι και δεν θα ήθελα αυτό να το εισπράξει ο γιος μας. Σε έναν χωρισμό δεν φταίει ποτέ ένας. Φταίω κι εγώ πολύ», λέει χαρακτηριστικά.

Από την άλλη, ο επιχειρηματίας υποστηρίζει -ούτε λίγο, ούτε πολύ- ότι δεν της κράτησε και την πόρτα.

«Τους τελευταίους μήνες είχαμε αρχίσει να το συζητάμε. Δεν της είπα εγώ να χωρίσουμε από λεπτότητα και σεβασμό. Περίμενα να μου το πει εκείνη. Καταλαβαίνεις, να μην προσβληθεί ως γυναίκα», δηλώνει στο «Ciao».

Στην πρώτη τηλεοπτική συνέντευξη μετά τον χωρισμό, στο «Gala» της Μαρίας Σταματέρη που θα προβληθεί στις 11 Απριλίου, η Έλλη αποκαλύπτει ότι δεν θα ξεχάσει ποτέ πόσο την βοήθησε και την στήριξε ο Παναγιώτης στα επαγγελματικά της βήματα.

«Ποτέ δεν μου είπε να παρατήσω την πίστα, δεν ήταν αυτή η αφορμή για τον χωρισμό. Αντίθετα, με βοήθησε πάρα πολύ στην επαγγελματική μου πορεία και το αναγνωρίζω», αναφέρει.

Γι’ αυτή ακριβώς την υποστήριξη κάνει λόγο στο περιοδικό και ο Παναγιώτης, χωρίς βέβαια να κρύψει ένα μικρό παράπονο.

«Έκανα πάρα πολλά για την Έλλη. Εκείνη τίποτα για εμένα και ποτέ. Όχι ότι είχα ανάγκη να κάνει κάτι για εμένα. Εγώ έχω τις δουλειές μου, δεν έχω ανάγκη να κάνει τίποτα κανένας για εμένα», υποστηρίζει.

Παρά τις κόντρες που κάνουν το συναινετικό διαζύγιο να φαντάζει -αυτή τη στιγμή- μακριά, η τραγουδίστρια τονίζει πως δεν θα σταματήσει να αγαπά τον εν διαστάσει σύζυγό της.

«Δεν σημαίνει ότι η αγάπη τελειώνει. Τον έχω αγαπήσει τον Παναγιώτη. Τον έχω ερωτευθεί παράφορα. Οποιεσδήποτε κόντρες αν υπάρξουν, δεν πρόκειται να σταματήσω να τον αγαπώ».

Παράλληλα, η Έλλη δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να ερωτευθεί ξανά: «ξέρω ότι δεν θα μου αρέσει να είμαι μόνη μου. Σίγουρα θα θελήσω να ξαναερωτευθώ. Μου αρέσει να ξέρω ότι υπάρχει κάποιος που με νοιάζεται», προσθέτει.

Πάντως, Έλλη και Παναγιώτης θα κάνουν χωριστά διακοπές έπειτα από 10 χρόνια, ενώ το κρίσιμο ραντεβού των δικηγόρων τους έχει ορισθεί για μετά το Πάσχα οπότε και θα «βγει» αν και ποιες διαφωνίες υπάρχουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...